Relax dagje - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Relax dagje - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Relax dagje

Door: Anita Rietberg

Blijf op de hoogte en volg Anita

29 September 2011 | Vietnam, Phan Thiết

Hoi allemaal,

Hoe is het in Wezepcity ? Nog nieuwtjes ? Behalve het mooie weer dat jullie hebben hahaha

Tenzin ik heb je email ontvangen.
Wat leuk dat je zoveel moeite ervoor doet om toch de reisverslagen op het Slath te kunnen laten zien.

Vandaag zijn we nog in in Phan Thiêt in het luxe resort.
Voor vandaag dus een kort verslag want er stond helemaal niets op het progamma.
We hadden een heerlijke relax dag.
En daar heb ik goed gebruik van gemaakt.
We hebben een heerlijk uitgebreid ontbijt gehad. Daarna zijn we aan het zwembad gaan liggen.
Het weer was vandaag aardig goed, we hebben alles wel zo`n beetje gehad. Eerst zon, bewolkt en regenbuitjes, temperatuur zo rond de 33 graden.
Nu we toch in zo`n luxe resort zitten heb ik mezelf maar is goed laten verwennen in de Spa van het Resort.
Ik heb een heerlijke boddy scrub, masage , gezichts behandeling en manicure gehad. Was voor 4 uur onder de pannen en het was heeeeeeerlijk.
Straks weer lekker eten, neem alzo weer tomatensoep want die smaakte me gisteren heel goed.

S`avonds word de klamboe voor je naar beneden gedaan, dekbed open geslagen en de gordijnen dicht gedaan.
Op tafel staan dan een schoteltje met twee kleine cakejes met een verhaaltje voor het slapen gaan.

Als ik het goed heb dan hebben we morgen om 6.30 uur wake up call en vertrekken we om 8.00 uur richting Ho Chi Minh City (Saigon)

Hoop dat ik morgen internet in het hotel heb, hoorde dat we dan in een twee sterren hotel zitten. We gaan van het ene uiterste in het andere, ben benieuwd.

Groetjes en tot morgen
Anita

• 29 September 2011 - 11:38

Nicolien:

He dames

Lekker hoor zo'n dagje rust en verwend worden.
    Ik heb het lekkerre weer uit Zuid Afrika mee genomen als jullie nu vanuit Vietnam over een dikke week ook lekker weer mee nemen dan hebben we in Nederland ook nog een beetje zomer (wel zo leuk voor alle achterblijvers).
    Ik heb deze week nog even vakantie en dan vanaf maandag weer aan de bak.

He nog heel veel plezier daar en we spreken elkaar nog wel.

dikke kus clien

ps. wat vond je van de haaien foto's cool he?

• 29 September 2011 - 12:00

Thabita:

hallo anita............

Nou er is weinig nieuws hier hoor, geen spannende dingen hier aan de hand ofzo, alleen dat Henkie mn gouden tiger gympen heeft opgevreten!!!!!
    Oh, oh wat een gekke hond toch, zag allemaal glitters in zn poep zitten, haha.

Maar heerlijk toch zo`n relax daggie!! Lekker laten verwennen las ik ff lekker door de was straat, heerlijk hoor!
    Geniet er nog maar lekker even van, dikke dubbele 88!

• 29 September 2011 - 12:05

Jeannette:

anita
    bedankt voor je mooie kaart
    wanneer is je reis afgelopen dan?
    ik weet wel dat je nog een verlenging hebt
    wederom groetjes uit kampen

Lekker he , een relex dag.Goed dat jij jezelf lekker verwend,
    daar heb je toch vakantie voor.Geniet ze Liefs Martin en Evelien

• 29 September 2011 - 19:43

Gerlinda:

Heerlijk lekker verwend worden in zo,n Spa Resort(dat heb je ook wel verdiend)
    Wat een prachtig Resort toch,
    Super foto,s weer(dat wordt weer wat om een album te maken)
    Hier in Wezep is het rustig,kids naar school(Elisah laarzen gekocht,maar toch te warm dus we kunnen op de slippers naar school)Het blad valt van de boom (onze tuin ligt vol want het is herfst) maar we hebben 26 gr. Dat is zo vreemd.
    Groetjes van ons allemaal

• 29 September 2011 - 21:05

Drea En Jessica:

Hoi Anita,

Wat een lux resort en wat word je verwend,Geniet er maar van!
    Hier in wezep is alles rustig.
    Bedankt voor je mooie kaart,wij kregen die van Gerda en jou tegelijk,die zijn teminste op tijd.

Groetjess van ons