Nha trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Nha trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Nha trang

Door: Anita Rietberg

Blijf op de hoogte en volg Anita

27 September 2011 | Vietnam, Nha Trang

Hoi hoi,

Vandaag een kort verslag er staat niet zoveel op het progamma. We hebben een lekkere relax dagje. Moesten nog wel aardig op tijd eruit. Want voor vanmorgen stond er nog een leuke excursie per boot naar het vissersdorpje Lang Chai. Hier hebben we de traditionele vissersboten gezien, die met felle kleuren zijn beschilderd en uiteraard hebben we hier ook de traditionele 'Thuyen Thung', de beroemde ronde vissersbootjes van Vietnam gezien.

We hebben in het vissersdorpje Lang Chai wat rond gelopen en wat gedronken. Hierna moesten we dus in zo`n Thuyen Thung terug naar de boot.
Toen Bert dat vertelde wilde dit bijna niemand want we waren bang dat we om zouden kiepen. Maar hij weet het altijd weer leuk te brengen , volgens hem hadden we geen andere keus of we moesten zwemmen.
Achteraf viel het reuze mee en was het nog erg leuk ook.

S`middags waren we lekker vrij en hebben we heerlijk aan het strand gelegen. Ben nog iets verkleurd ook.

Vanavond ga ik samen met Linda, Ilse ,Renate en Ria heerlijk eten aan het strand.

Liefs,
Anita

• 27 September 2011 - 11:00

Nicolien:

He dames

lekker he zo af en toe een relax dagje dat heb ik de afgelopen vakantie wel gemist maar daartegen over stonden hele mooie dingen dus dat was niet zo heel erg.

Ik neem aan dat jullie niet overboord zijn gevallen anders had je niet je blog kunnen bijwerken.

Ik ben lekker met mijn foto's bezig en heb al wat geselecteerd voor op picasa.
    Geniet er nog maar even lekker van want voor je het weet zit je weer thuis in je routine.

dikke kus clien

• 27 September 2011 - 11:45

Ingrid:

Hello sister,

Eindelijk een foto van je terwijl je aan het relaxen bent, en nog wel aan zo'n heerlijk strand in de zon. Het is je gegund hoor, die poncho's en pluutjes ben je ook wel zat denk ik.
    Mooi die foto's van die gekleurde bootjes. Ik snap jullie wel dat jullie niet in die ronde bootjes durfden hahaha wat een drama lijkt me dat zeg, al voordat je goed zit in zo'n bootje.
    Nou geniet maar lekker.....

Groetjesssssss

• 27 September 2011 - 12:02

Audrey En Peter:

wat een geweldige foto's van jullie reis!
    nog veel plezier....groetjes aan Ria van Seters

groeten uit brabant van Peter & Audrey

• 27 September 2011 - 13:54

Evelien En Martin:

He Anita,
    Kan me voorstellen dat jullie twijfelden om in zo,n bootje te gaan
    Volgens mij zou ik als ik er instapte aan de andere kant eruit vallen
    ha ha, maar ja jullie hadden geen andere keus en het was mee gevallen zei je.
    Heerlijk toch een vrije middag ,hebben jullie wel verdiend. Geniet ze nog.
    Liefs Martin en Evelien

• 27 September 2011 - 17:03

Gerlinda:

Prachtige foto,s, vooral van die bootjes,ik zou ook denken dat je er zo uitvalt,maar het viel mee toch?? En heerlijk aan het strand vertoeven,hier wordt het tot en met zondag ook mooi,24 gr.
    De bevolking lijkt me daar ook super,die mensen hebben altijd een smile op hun gezicht.Geweldig.
    Fijne vakantie verder nog en de groetjes ook van Gerald Justin en Elisah.

• 27 September 2011 - 19:41

Jessica En Drea:

hee anit
    haha wat een vreemde bootjes zeg, wij zouden ook eerst even nadenken voor we in zouden stappen haha.
    heerlijk toch, zon relax dagje, en lekker de zon erbij, wat wil je nog meer na al die regen!
    je foto's zijn ook weer erg leuk.
    heb je lekker gegeten aan het strand?
    we zijn benieuwd wat er morgen weer voor leuke dingen op je programma staan!
    groetjess Fred Drea Jessica & Arjan

• 28 September 2011 - 08:30

Paula:

Hallo Anita,
    Hier weer even een reactie,het zijn wel heftige dingen die je nu met eigen ogen ziet he?wij kregen er vroeger ook nog wel veel van mee in de journaals en actualiteitenrubrieken,maar als je dit met eigen ogen ziet is het toch wel wat anders.
    Ook leuk dat je bij de mensen thuis gaat komen en ziet hoe ze werkelijk leven,heel bijzonder.
    Het lijkt mij ook wel ,dat je het weer goed hebt getroffen met je mede vakantigangers,fijn om te zien dat je het zo naar je zin hebt.De foto's zijn prachtig,ik kijk al weer uit naar je complete album.

Heel veel groetjes ook van Nico en geniet maar verder.xxxx

• 28 September 2011 - 10:46

Ans:

He Anita
    Wat een mooie foto's heb je allemaal gemaakt.
    Dat je dat durfde in zo'n bootje en wat een ellende in dat kindertehuis.
    Wij hebben hier ook mooi weer 21 graden.
    Mooi dat je ook een foto laat zien waar je aan het strand ligt, want zo te lezen hebben jullie een erg druk programma.
    Zag geen foto van jou massage of was het te bloot ha.ha.
    Groetjes ans

• 28 September 2011 - 18:23

André En Yvonne:

'Hoi Aniet,
    Dat zijn ook weer mooie foto's en wat een gein zullen jullie gehad hebben om die bootjes...
    Ze zien er op het eerste gezicht ook ietwat vreemd uit maar ik denk wel dat ze functioneel zijn toch?
    Daarna nog lekker aan het strand geweest.
    Heerlijk toch zo'n reis naar Vietnam!
    Nu op naar de volgende dag.

Liefs van ons.