Verjaardag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Verjaardag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Verjaardag

Door: Anita Rietberg

27 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal

He he eindelijk kan ik weer is internetten.
Vorige hotel hadden ze wel internet maar het wou niet lukken balen balen!
Hier dan eindelijk de verslagjes

zondag 27 september

Gisteren zijn Linda en ik nog langs het strand gelopen.
Dit is wel lachen hier.De plaatselijke bevolking gaat hier met de kleren en al de zee in.
Een paar van de groep gingen ook de zee in.
Nou die hadden flink wat bekijks.Volgens mij dachten ze van wat gebeurd hier nu.
Ze keken hun ogen uit de wij in de bikini en de zwembroeken de zee in gingen.
Dus werdt er weer heel wat fototjes van ons geschoten.
S ` avonds zijn we nog gauw een cadeutje wezen kopen voor Tom die is morgen jarig.
We hebben zo`n reisvelden hoedje gekocht.
De chaufeur en de bijrijder hebben de bus versierd met ballonnen en slingers.

Vandaag vertrekken we om 7.30 uur.
Om 8 uur moeten we bijde bootjes zijn.
We hebben een lange reisdag voor de boeg.zo`n 3 uur op een bootje met houten bankjes.Je kan dus wel na gaan hoe we van de boot af kwamen.
Met een houten kont dus.
Daarna nog zo`n 6 uur in de bus.
Zaterdag avond hadden we nog straat muziekanten geregeld dat die zondagmorgen om 6.45 uur bij het hotel Happy birdsday gingen spelen voor Tom.
We stonden allemaal bij de bus met feestmutsjes op.Was erg leuk allemaal.
We hebben ook een hele leuke groep.
We komen zo rond 19.30 uur aan bij het hotel.
We zijn het reizen dan ook allemaal zat.
S` avonds heb ik hier een heerlijke peppersteak gegeten.De eerste Gerlinda en hij was heerlijk!.
Hierna zijn we nog wat gaan drinken aan de bar voor Tom z`n verjaardag.
Heb voor naar bed gaan nog weer geprobeerd om te kunnen internetten maar hellaas weer niet gelukt.
Lag dus pas om 12 uur op bed en de volgende morgen al weer om 5.45 uur op.Ja jullie lezen het goed, ga helemaal buiten mn taks en dan nog wel in mn vakantie hahahha.