Fiets tocht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Fiets tocht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Fiets tocht

Door: Anita Rietberg

Blijf op de hoogte en volg Anita

26 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal

Vanmorgen om 7.15 uur wake up.
We gaan om 8.30 uur een fiets tocht doen door Pangandaran.
Voor mijn gevoel fiets ik op een kinder fiets.
We fietsen ook door kampungs.
Erg leuk , je bent echt de toerist hier.
Elke keer komen de kinderen aanrennen en allemaal hello roepen en zwaaien al die mensen.
We bezoeken hier ook nog een plaatselijke markt.
We fietsen ook langs de kust waar de tsunami is geweest.
We stoppen nog even bij dat begraafplaatsje.
En gaan dan even zo bij de kust kijken.Wat een hoge golven hier,mooi om te zien.
De fiets toch duurt twee uurtjes en die zijn dan ook zo voorbij.
We zijn weer bij het hotel.
Ik heb even een frissen duike in het zwembad genomen om af te koelen.
Het is erg warm hier.
Je zit alleen maar en je zweet al.
Vanavond eten we in het hotel dus ben benieuwd wat we eten.

Groetjes allemaal en tot een volgende berichtje

Anita

  • 26 September 2009 - 10:32

    Ingrid En Familie:

    Aloa Anita,

    Je verslagen zien er weer goed uit hoor, ben echt benieuwd naar je film en foto's straks. Wordt nog moeilijk voor je om straks weer een album samen te stellen (je smste dat je al bijna 1000 foto's had!!!).
    Zoals ik je net al smste de DVD van tina is binnen echt SUPER GAAF, vooral Proud Mary en River Deep Mountain High galmde hier net door het huis hahaha.
    Straks Thabita nog even gek maken bij Klaasje, die gaat straks helemaal uit haar plaat let maar op. Gisteravond nog even met Timo en Bart naar Balou geweest.... Balou ziet die twee maar wat graag komen hoor.... ze willen contstant koekjes geven, vinden Timo en Bart leuk (en Balou vindt dit niet erg hahaha). Nou ga me douchen en maak mijn zaterdagmiddag rondje weer (mis ik je wel bij hoor....) Nou groetjes en genieten. Zal wel geen tomatensoepje voor je worden vanavond in het hotel hahahaha.
    Doeiiiiiiii

  • 26 September 2009 - 11:00

    Pa En Ma:

    Hoi Anita,

    Even een berichtje van Pa en Ma. (Dit moest ik van hen typen).Ze vinden het heel leuk telkens je verslagjes te lezen die ik voor hen uitprint. Ze missen je hoor, het is stil zeggen ze. Maar elk nadeel heb z'n voordeel. Ze eten nu alleen dingen die jij niet lust. Pa kwam maandag al met een bruine bonenschotel thuis.... stampot rauwe andijvie, capucijners etc. Van die kost zijn ze dus weer een jaar vanaf als je thuiskomt hahaha.
    Nou ik moest je de groeten doen en een dikke zoen.


  • 26 September 2009 - 16:43

    Evelien:

    He Anita
    Je hebt ook al wat aan je conditie gedaan alleen
    de fietstocht zal anders geweest zijn op zo een kleine fiets Ben benieuwd wat je gegeten hebt Groetjes martin en evelien

  • 27 September 2009 - 12:19

    Drea:

    Hey Anita,
    Was weer leuk om te lezen die verslagen,je hebt een super vakantie,maar ook fijn om te lezen dat er ook nog wat aan de conditie gedaan wordt(valt het straks niet zo tegen om weer te beginnen haha)want dat gaat hier gewoon door.
    Nou hier gaat verder alles goed gister naar het stratenmakersfeest geweest en dat was super gezellig.
    Geniet nog van je vakantie.
    Groetjes Drea

  • 27 September 2009 - 17:14

    Paula:

    Hallo Anita,erg druk bezig zo te lezen,ik kijk uit naar de film en de foto's.Nog een paar dagen dan is het alweer voorbij, zo snel gaat het.Veel plezier nog, de groetjes van Nico en van mij.

  • 28 September 2009 - 17:11

    Justin:

    hoe gaat het mooi weer wij een beetje gaat goed op school ook met elisah ik ben 1,30 meter joehoe mag met dolfijnen zwemmen fijne vakantie ik moet naar school rekenen wat ben je aan het doen? zaterdag naar friesland geweest met opa en oma en elisah en heb ik gebarbiecuwt waneeer ben je weer thuis. dikke kus van Justin

  • 28 September 2009 - 17:41

    Gerda:

    Hee Anita,
    Het is rustig met je verslagjes maar gelukkig is de mobiel er dan nog dus blijf op de hoogte.. Fijn dat alles goed gaat met je. Nu nog 11 dagen pffff wel een eind hoor voor de achterblijvers ervaar je dat zelf ook? Mijn foto album v/d nijmeegse kan ik woensdag ophalen, mooi optijd toch hahhahaha.
    Ciao

  • 28 September 2009 - 18:47

    Gerlinda:

    Leuk he dat verhaaltje van Justin,hij is zelf achter de laptop gaan zitten om jouw te schrijven.We hadden zaterdagavond stratenmakersfeest(half 4 geworden en wat draaierig in mijn hoofd),ik heb safari met jus gehad,maar het was top.Maar het ziet er ook top uit bij jouw.Heb je al eens een peppersteak kunnen eten of kennen ze dat niet? Je ma belde vanochtend een paar keer en ik had een briefje door de deur,of ik Balou niet vergat!Maar nee dat vergeet ik niet,hij heeft het hier goed naar zijn zin op Maandag.Nog 1 keer en dan ben je erweer. Duurt nu wel lang hoor,maar geniet er nog maar van.Verlang je al naar de 4 dagen strand?of ben je nog niet moe? Dikke kus van de kids,doei...........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Rondreis door Sumatra-Java-Bali

Heb de smaak van reizen te pakken.Daarom deze site, leuk voor de achterblijvers.

Recente Reisverslagen:

08 Oktober 2009

Laatste dag

07 Oktober 2009

Shoppen

06 Oktober 2009

Dagje zwembad

05 Oktober 2009

Dagje weg

04 Oktober 2009

Kuta
Anita

Heb de smaak van reizen te pakken. Daarom deze site, leuk voor de achterblijvers.

Actief sinds 25 Nov. 2008
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 186115

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 24 September 2014

Costa Rica - Nicaraqua - Panama

06 September 2013 - 29 September 2013

Thailand - Gouden Lotus

12 September 2012 - 01 Oktober 2012

Hoogtepunten van de Oostkust , USA

15 September 2011 - 07 Oktober 2011

Rondreis Vietnam

05 September 2010 - 21 September 2010

Rondreis Het Wilde Westen USA

15 September 2009 - 09 Oktober 2009

Rondreis door Sumatra-Java-Bali

Landen bezocht: