Shoppen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Shoppen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Shoppen

Door: Anita Rietberg

Blijf op de hoogte en volg Anita

07 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal

7-10-09 12.52 uur

Hier even weer een berichtje van mij.
Zal wel èèn van de laatste berichtjes worden.
Want morgen vertrekken we weer richting Nederland.
Ben net terug van het shoppen hier in de shopping-mall.
Heb heel wat gekocht en denk dat ik alles nu heb.
Dus missie geslaagt.
Alleen nu alles nog in de koffer zien te proppen.
Zal wel weer over kilo`s worden.
Nu straks nog even lekker aan het zwembad - strand liggen.
Heb verder geen nieuws hier.
Het weer is iets wat bewolkt met zon.
En de temperatuur is goed warm.
Hoe is het verder bij jullie?
En met Balou? Slaapt ie nog steeds beneden of al op mn kamer.

Zo net nog even een smsje van de reisgenoten gekregen die weer terug zijn in Nederland.
Ze zouden rond 6.30 uur landen en dit is pas na 9.30 uur geworden .
Dik 3 uur vertraging.
Ze hebben nog een tussen landing in Frankfurt gehad om te tanken.
Ik hoop niet dat ons dat vrijdag staat te gebeuren.
Vindt een keer 3 uur vliegen naar Kuala lumpur en daarna 12 uur vliegen naar Amsterdam wel genoeg.

Groetjes iedereen,
Anita

• 07 Oktober 2009 - 07:57

Gerda:

Ha Anita,
    Meid succes met het inpakken van je koffer.. En ga morgen nou niet de hele dag zitten je wordt pas om 16uur gehaald. Het komt hier met bakkeien de lucht uit dus pik nog ff de zon daar.. Fijne terug reis. En ik ga je zien. Doei

• 07 Oktober 2009 - 08:07

Marjan:

Hey shopper

Oh oh jou kennende maak jij je alweer druk over de kilo's van je koffer, zal wel goed komen deerne.Het is nu echt aftellen, het wordt geen patat vrijdag maar hutspot haha net geregeld met je moeder. Heb je leuke dingetjes gekocht voor weinig natuurlijk. Nou geniet nog van die laatste zonnenstralen want hier zijn ze niet meer. Goede reis.

xxx marjan en de rest

• 07 Oktober 2009 - 09:05

José:

Hey Anita,
    Lekker geshopt en veel gekocht natuurlijk
    Je hebt erge leuke foto's geplaatst zeg wat een zwembad heb je daar geniet er nog ff van want hier is het k*t weer regen regen en nog eens regen.
    Hopelijk heb je een goede terugreis met weinig vertragen en oja Jan Borst is vrijdag gesloten ( hahah)
    He groetjes van deze kant en tot gauw maar weer

xxx José

• 07 Oktober 2009 - 09:33

De Endemannetjes:

Geniet nog van de zonnestralen want hier is het shitweer,de kachel staat aan en de truien kunnen uit de kast.Veel succes met je koffer inpakken en een goede terugreis.Ben benieuwd wat je allemaal gekocht hebt! Met Balou gaat alles goed,slaapt soms boven en dan weer beneden,hij is erg rustig.Benieuwd hoe die reageert als die jouw ziet.Gait Borst staat voor je klaar hoor vrijdag,want de rijst zal je wel de neusgaten uitkomen denk ik.Nou meid dikke kus van de kids en we zien je vrijdag.

• 07 Oktober 2009 - 12:03

Evelien:

He Anita
    Geniet nog lekker aan het zwembad We hebben genoten van je verslagen en foto s We wensen je een hele goede terugreis toe met hopelijk geen vertraging lieve groetjes van Martin evelien sven lars en annika

• 07 Oktober 2009 - 13:15

Ingrid:

Het zit er nu echt bijna op meid, ben wel blij dat je vrijdag er weer bent hoor, was toch best lang.
    Gerda heeft gelijk, ga nu niet morgen om negen uur ´s ochtends al kantje klaar zitten als je pas om 16.00 uur opgehaald wordt, geniet maar zo lang mogelijk van de zon.
    Sms je even als je telkens vertrekt met je vliegtuig en als je weer land. Ik zal vrijdagochtend de telefoon bij me houden zodat ik weet hoe laat je met de trein naar zwolle vertrekt.
    Nou we sms-en morgen nog wel even.
    Geniet van je laatste avond op het mooie Bali

Groetjes en tot snel

• 07 Oktober 2009 - 18:40

Drea:

Hey Anita,
    Geniet van je laatste uren en van de zon daar want die is hier ver te zoeken.
    Goede reis terug en tot volgende week bij oxygene haha kan je er weer tegen aan.
    xxDrea