dag 6 Isla Colón - Bocos del Torro (Panama) - Reisverslag uit Isla Colón, Panama van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu dag 6 Isla Colón - Bocos del Torro (Panama) - Reisverslag uit Isla Colón, Panama van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

dag 6 Isla Colón - Bocos del Torro (Panama)

Blijf op de hoogte en volg Anita

08 September 2014 | Panama, Isla Colón

Hoi hoi

Vandaag een relax dag dus zal het een heeeeeel kort verslagje worden.
Vanmorgen na het ontbijt zijn we met een bootje naar Bibbi beach gegaan dit strand is op een ander eilandje en daar hebben we heerlijk aan het strand gelegen lekker luieren. Dit eilandje is verder helemaal niets te beleven een paar huisjes staan er en een strandtentje Bibbi waar je wat kan eten en drinken, Ze hadden zowel 5 van die plastic strandstoeltjes ook nog zonder kussen. Later kwamen er wat meer mensen van de groep die moesten dus op hun handdoek in het zand gaan liggen
Het is een mooi strand met allemaal palmbomen.
Tegen een uur of vier zijn we weer met een bootje terug gegaan naar het hotel. Vanavond gaan we rond half acht ergens eten ben benieuwd wat het gaat worden . Het is vanavond Linda en Jopie`s night

Morgen vertrekken we weer uit Panama we gaan om 8.00 uur met de boot daarna nog een stukje met een busje tot aan de grens met Costa Rica. Hier zal het hele grens overgang ritueel weer gaan beginnen.
Wat ik van Deborah (de reisleidster) begreep word het morgen een reisdag.

Groetjes en tot een volgend verslag
Anita xxx

• 09 September 2014 - 12:16

Renate Peterman:

Hoi Anita,
    Wat is het genieten van jou reisverslagen ik beleef mijn vakantie helemaal opnieuw.Die rommelige toestand aan de grens van Panama en de houten brug waar je over heen gaat zit die nog steeds vol met gaten?
    Wat zijn die kleine kikkertjes schattig maar jullie zullen nog hele mooie dingen meemaken.
    Nog hele natuurvolle vakantie toegewenst.
    Heel veel groetjes ook aan Linda,
    Renate.

• 09 September 2014 - 14:55

Evelien:

Hey Anita,
    Heerlijk toch een dagje relexen. Even weer bijkomen. Denk dat je wel een leuke
    avond hebt gehad. we horen het wel weer. Veel plezier nog,
    Liefs Evelien

• 09 September 2014 - 19:31

Ingrid:

Hey Zus, Waauw heerlijk zo'n relaxdagje en dan ook nog op zo'n schitterend mooi strand... Je hebt het verdiend.... Nou nu weer een reisdag voor de boeg, je zal nog veel moois zien waarschijnlijk. Geniet ervan. Kus van ons allemaal

• 09 September 2014 - 22:34

Hidde Barneveld:

Hai Anita, heeeerlijk die berichten! En wij zitten maar in het koude NL. Je maakt me jaloers zeg ;-) Groet, Hidde