Ubud - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Ubud - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Ubud

Door: Anita Rietberg

Blijf op de hoogte en volg Anita

02 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal

vrijdag 2 oktober 12.35 uur
Hier weer een berichtje van mij uit het HELAAS!!!! regenachtige Ubud in Bali.Balen, balen balen!!
Alles is hier oke en merk nog steeds niets van de aardbeving.
Ik heb zelf nog geen beelden gezien.
Maar van de reisgenoten die smsjes krijgen vanuit nederland schijnt het best heftig te zijn.
Gisteren hebben we Java verlaten en zijn we met de ferry boot naar Bali gegaan.
Bali is weer heel anders dan Java.
Hier is meer het Hindoe geloof.
En zie je bij de huizen allemaal tempeltjes.
Ze moeten dan 35 keer per dag een offertje brengen.
Leuk om allemaal te zien.
Onderweg had nog een vrachtauto pech.
Die staat dan gewoon midden op de weg stil en aan de achterkant van de auto steekt rechts een palmblad uit.
Zo weet je hier dat de auto met pech staat.
Heb op Java nog een tasje gekocht voor 14 euro cent, lachen toch.
Alles is hier spot goedkoop.
Voor nog geen 7 euro heb je hier een hele complete warme maaltijd incl drinken
We zijn vandaag in Ubud en zitten in een prachtige hotel.
Heb een kamer met hemelbed en een veranda.
Heb net nog een heel mooi Indoensie`s beeld gekocht een hoofd.
Hij is me al uit de tas gevallen(papieren) de bodum viel er uit.
Dus hoop dat ie nog heel is.
Hij is wel met bobbeltjes plastic verpakt.
En ben weer bezig geweest om de foto`s te plaatsen maar weer herkent de computer de usb stick niet.
Snap er er niets van want op Sumatra wou het wel.
Het eiland waar je het niet verwachte.
Nou ga zo nog een naar de Spa van het hotel.
Laat een heerlijke gezichts en voetmassage doen.
Nou verder geen nieuwtjes hier.
Het is nu weer even droog.
Hoop dat ik dan in Kuta de foto`s kan plaatsen.
Baal er wel van dat het steeds niet wil.

Hey groetjes iedereen
Anita

• 02 Oktober 2009 - 08:25

Ingrid:

Balen dat het nu regent bij jullie, maar heb goede hoop, heb net even gekeken maar de voorspellingen zien er goed uit hoor. Na vandaag zon, zon, zon, zo'n 30 graden.
    Balen dat het beeld uit je tas viel, nu inderdaad maar hopen dat ie nog heel is.....
    Ik heb de foto's gezien van je kamer via de telefoon (MMS) inderdaad schitterend. Maxima ligt er mooi en luxe bij hoor hahahaha.
    Hier is het weer ook niet geweldig, beetje herfstachtig. Gisteren ma z'n haar even geverfd, ja ze wil er weet netjes uitzien voor als jij straks thuiskomt. Nou geniet maar van je massage en hopelijk kun je nog wat foto's plaatsen als je in Kuta bent.

Groetjes van ons allemaal

• 02 Oktober 2009 - 11:00

Jessica:

Hee Anita!
    heb net even je laatste 5 reisverslagen gelezen, had niet zo veel tijd! haha.

je hebt weer genoeg meegemaakt lees ik wel weer! haha een tasje van 14 cent! echt op koopjesjacht daar dus!

hier regent het nu ook met bakken uit de lucht. het is raar weer!

hoop dat je binnenkort meer foto's kan plaatsen, ben wel benieuwd! en trouwens.. je wilde toch een fotoboek laten maken van je reis? gaat dat wel lukken met je duizenden foto's of worden het 4 fotoboeken? haha.

nou geniet lekker van de spa! ik ben jaloers!

& we wachten weer op je volgende verslag!

groetjes Jessica

• 02 Oktober 2009 - 12:31

Jannet Veldhoen:

Hier een berichtje vanuit het ook regenachtige Wezep. Meid, wat heb je toch een leuke vakantie of niet? Veel indrukken opgedaan zeker? Ben je de nasi en bami nog niet zat? Wanneer ga je nu relaxen dan? Genieten van misschien zon en strand?
    Ik ben weer benieuwd naar je volgende bericht.
    Groetjes van ons allemaal

• 02 Oktober 2009 - 14:57

Gerda:

Hee Anita,
    Tja moet vandaag tot half 6 dus dacht ff kijken naar je verslagjes.. Top dat alles goed gaat en ik hou je foto's nog wel tegoed die zie ik met een 3 weken wel verschijnen in zo'n gave album "JOU" kennende. ;-)
    Geniet van je vrije dagen daar.. Groeten aan Linda

• 02 Oktober 2009 - 16:48

Evelien:

He Anita
    Gelukkig dat jij niet in het gedeelte van de aardbeving zit Regen wat is dat nu daar heb ik je nog niet eerder over gehoordDat is wel lekker shoppen zeg zo goedkoop Anita geniet nog van je vakantie Liefs Martin en Evelien en kids

• 02 Oktober 2009 - 18:45

Gerlinda:

jammer dat het bij ook regent,hier is het nu droog maar het weekend is hier storm wind en regen voorspelt. Het zal bij jouw vast beter worden. Heb je nu luie dagen of staat er nog wat op het progamma?behalve dan dat shoppen,wat zeker leuk is om te doen.Ik ben jaloers op jouw hoor,lekker naar de Spa!Ik ben zeer benieuwd naar je foto""s Het worden wel 3 albums. Noe meid geniet er nog van want wij zijn hier met de kids al aan het aftellen begonnen dat je weer komt.Dikke knuffel van Justin en Elissah