Kalibaru - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Kalibaru - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Kalibaru

Door: Anita Rietberg

Blijf op de hoogte en volg Anita

30 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Ingrid, heb je berichtje net op de site gelezen.
Goed dat je het er alvast hebt opgezet.
Er is hier op Java dus niets aan de hand.
Ik heb ook niets van de aardbeving gemerkt.
De plek waar de aardbeving op Sumatra is geweest zijn wij ook niet geweest.
Vannacht al vroeg op om 01.30 uur en 2 uur gaan we richting de Bromo.
Hier zien we de zon`s opkomst.
Dit was echt geweldig om te zien.
Hierna zijn we naar de krater van de vulkaan gegaan.
Ik moest een trap op van 250 treden dan sta je helemaal aan de rand van de krater.
De vulkaan rookte nog flink.
Rond een uur of tien worden we bij een restaurant weer opgepikt door de rest van de groep.
We waren maar met acht personen naar de Bromo.
Daarna weer verder gereden naar het volgende hotel.
Ik ben nu ook helemaal gaar en ga dan ook na het eten naar bed.
We gaan nu zo eten, dacht snel even gauw een berichtje plaatsen.Dat alles goed is.
Heb tomatensoep en spaghetti besteld.
Morgen gaan we naar Bali.
Ik probeer daar de foto`s van al mn verslagjes nog te plaatsen.

Groetjes iedereen
Anita

  • 30 September 2009 - 13:03

    Ingrid:

    Ja ik denk ik zet bij je vorige verslag even dat alles oke is en dat je niets had gemerkt.
    Het was fijn je stem weer te horen. Ik heb direct ma ook even gebeld en ze was blij dat ik je even aan de telefoon had gehad.
    Je hebt het echt super naar je zin hé. Ik moest wel lachen dat jullie met een groepje al weer plannen maken voor volgend jaar.
    Nou hopelijk smaakte de tomatensoep en de spaghetti heerlijk.
    Nou morgen nog een flinke reisdag en dan is het uitrusten geblazen op Bali. Nou ja uitrusten, als ik jou zo hoorde gaan jullie daar ook nog wel wat doen.
    Nou groetjes van Pa, Ma Gert en Ingie

  • 30 September 2009 - 14:50

    Jeannette:

    he anita ik lees dat je rondreis er al weer bijna opzit he nou geniet nog maar lekker van je strand verlenging groetjes uit kampen

  • 30 September 2009 - 17:25

    Gerlinda:

    wat super om te horen dat jullie niks van de aardbeving hebben gemerkt,ik heb wel even in de rats gezeten.moregen nog een flinke reis voor de boeg en dan lekker genieten op het strand,ga lekker aan de tomatensoep en we wachten weer op het volgende bericht vanuit het zonnige BALI.
    groetjes van de endemannetjes

  • 30 September 2009 - 17:33

    Justin:

    het is er mooi weer heb je gemerkt dat er een aartbeving is gebeert bij jullie ergens dat was op het niews er is veel kapot gaatgoed op school eeen 10!! met dictee goed he, en rekenen is het goed daar hier wel in sunamie is die aarbeving gebeerd

  • 30 September 2009 - 20:02

    André&yvonne:

    hoi anita,allereerst blij om te weten dat jij die tsunami en aardbeving niet hebt meegemaakt.Zag het op het nieuws,en moest meteen aan je denken.Hebben je reisverslagen weer met veel plezier gelezen. Het is net of we een beetje met je mee reizen.Ga nog lekker verder genieten en veel plezier nog.Dikke knuffel van ons.

  • 30 September 2009 - 20:20

    Martin:

    dat zijn toch geen tijden om in je vakantie uit je bed tegaan. Maar ik zou het ook doen want je bent perslot van rekening niet iedere dag daar in de buurt.
    heeft de soep en de spaghetti nog gesmaakt of ben je aan de tafel al in slaap gevallen?
    groeten en veel plezier nog,
    Evelien en Martin

  • 30 September 2009 - 21:23

    Mariëtte Vervest:

    Hallo Anita,
    Goed te lezen dat jullie niets van de beving gemerkt te hebben. Toen ik het nieuws hoorde, was ik wel ongerust.
    Had Mandy dus nog niet gesproken.
    Lees met plezier jullie wel en wee. Nog een fijne tijd op Bali.
    Groetjes.

  • 01 Oktober 2009 - 12:06

    Bianca:

    Hoi Anita,

    Leuke reisverslagen. Ik reis met je mee want ik ben ook op dezelfde plekken geweest en zie het dus allemaal weer voor me. Je vader is ook blij dat het zo goed met je gaat. ik wijs hem op een landkaart de plekken aan waar je bent.
    Geniet er nog van, Bali is ook prachtig!!

    groet, Bianca

  • 01 Oktober 2009 - 13:05

    Wouter :

    goede middag hier een brief van je vader.

    het was vannacht veel regen maar nu schijnt de zon laat het zo maar blijven,
    Veel plezier daar!
    de groeten van je vader wouter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Rondreis door Sumatra-Java-Bali

Heb de smaak van reizen te pakken.Daarom deze site, leuk voor de achterblijvers.

Recente Reisverslagen:

08 Oktober 2009

Laatste dag

07 Oktober 2009

Shoppen

06 Oktober 2009

Dagje zwembad

05 Oktober 2009

Dagje weg

04 Oktober 2009

Kuta
Anita

Heb de smaak van reizen te pakken. Daarom deze site, leuk voor de achterblijvers.

Actief sinds 25 Nov. 2008
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 186139

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 24 September 2014

Costa Rica - Nicaraqua - Panama

06 September 2013 - 29 September 2013

Thailand - Gouden Lotus

12 September 2012 - 01 Oktober 2012

Hoogtepunten van de Oostkust , USA

15 September 2011 - 07 Oktober 2011

Rondreis Vietnam

05 September 2010 - 21 September 2010

Rondreis Het Wilde Westen USA

15 September 2009 - 09 Oktober 2009

Rondreis door Sumatra-Java-Bali

Landen bezocht: