dag 23 , laatste dag Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu dag 23 , laatste dag Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

dag 23 , laatste dag Phuket

Blijf op de hoogte en volg Anita

28 September 2013 | Thailand, Phuket

Lieve allemaal ,

Hier is denk ik het laatste berichtje uit Phuket.
Heb net ontbijt gehad en al lekker gedoucht m`n koffer is zo goed als gepakt alleen de kleren die ik nu aan heb moeten er nog in.
En de kleren voor de terugreis moeten er nog weer uit.
Want we moeten om 12.00 uur de kamer al uit en worden pas om 18.30 uur opgehaald.
Nou Ingrid ik zit dus nog niet helemaal kant en klaar in de lobby hahaha.
Ben dus iets gevorderd.
Vanmiddag nog even naar de massage spa bij de Starbucks nog ff een bakkie doen en een broodje halen bij de Subway.

Ik heb een geweldige reis gehad.
Wel elke dag vroeg op maar ik heb dan ook heel veel gezien.

Vond het leuk dat jullie mij op deze manier gevolgd hebben met deze geweldige reis.
En ook leuk om al die reactie`s iedere keer te lezen.
Ga er zeker weer een boek van laten maken.

Als alles volgens schema gaat verlopen hebben we vanavond om 22.10 uur eerst de vlucht van Phuket naar Bangkok.
Daarna vliegen we om 01.50 uur van Bangkok naar Amsterdam.
En land ik zondag om 09.15 uur op Schiphol.
Dan nog met de trein naar huis.
Zal dus morgen middag weer in Wezepcity zijn.

Groetjes en tot morgen
veel liefs,
Anita

• 28 September 2013 - 07:34

Gerda:

Anita geniet nog even van je aller laatste massage daar en ik vind het "stoer" dat je niet de hele dag bij je koffer gaat zitten . Geniet van de terug reis . En we zien elkaar weer.

• 28 September 2013 - 08:22

Tessa:

Heel veel succes met de terugreis! Wij zijn gistermiddag weer thuis gekomen en we waren gesloopt.. De reis vanaf de transfer van het hotel naar het vliegveld in Phuket tot aan de voordeur thuis heeft ruim 22 uur geduurd. Dus zet 'm op en ik hoop dat je kunt slapen in het vliegtuig! Liefs!

• 28 September 2013 - 10:01

Irma:

Goed zeg nog niet in de lobby, kon je je kamer niet wat langer aanhouden?
    Geniet van de massage en de koffie bij Starbucks hopelijk kan je slapen in te vliegtuig.
    Nog een lange reis te gaan, maar jullie hebben genoten en een prachtige reis gehad.
    Hopelijk tot snel kan ik het fotoboek zien. Groetjes Irma

• 28 September 2013 - 11:30

Ingrid:

Nou succes met de terugreis (als ik bovenstaande zo lees van Tessa).. Geniet nog van je laatste massage. En je bent zeker gevorderd hahahah zag je al zitten in de lobby met je koffer op schoot!! Nou geniet van je laatste uurtjes en tot morgen....

• 28 September 2013 - 12:52

Renate:

Geniet er dubbel van de laatste uurtjes en een goede thuis reis gewenst.
    Groetjes,
    Renate.

• 28 September 2013 - 13:16

Evelien:

Hey Anita,
    Een goede terugreis gewenst en ben weer benieuwd naar je mooie fotoboek.
    Momenteel schijnt hier de zon, Kun je nog een beetje na genieten.
    Groetjes van deze kant en alvast Welkom Thuis. Liefs Evelien

• 28 September 2013 - 22:37

Aen Y:

Hoi hoi,

Welkom alvast in Nederland!!!!!

Hebben met plezier je verhalen gelezen.
    Weer een ervaring rijker!!!!

Knuffels van ons

• 30 September 2013 - 12:41

Linda:

Lieve Anita,

Weer ontzettend bedankt voor de mooie reis die we weer samen gemaakt hebben. Ik ben blij dat het zo goed gaat tussen ons als we op vakantie zijn. Ik hoop dat we nog veel mogen reizen samen.

Liefs Linda