Night tour Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Night tour Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Night tour Las Vegas

Door: Anita Rietberg

Blijf op de hoogte en volg Anita

13 September 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo hier ben ik dan weer.

Las Vegas is een stad in Nevada, Verenigde Staten.
Het is vooral bekend vanwege zijn extravagante casino's.
Bovendien zijn er ook kapelletjes waar men snel kan trouwen.
Las Vegas is te herkennen aan de vele neonverlichtingen, en de skyline is al vanaf grote afstand herkenbaar vanuit de omliggende woestijn. Tegenwoordig is de stad ook de grootste stad van Nevada.

Las Vegas is sinds een aantal jaren de grootste amusementsindustrie ter wereld.
Er zijn honderden hotels.
De bekendste bevinden zich aan de Strip, een 6,4 km lang stuk van Las Vegas Boulevard.

Enkele van deze hotels zijn:
New York-New York Hotel & Casino
The Mirage
The Venetian
Caesars Palace
The Bellagio
Luxor hotel
Treasure Island Hotel and Casino

Hier dan het vervolg van de Night tour door Las Vegas.
We zijn net weer terug van dit spektakel.
Wat een stad zeg, echt super gaaf met al die lichtjes.
We hebben een laser licht - show gezien die was heel mooi.
We moesten de bus parkeren bij èèn of ander hotel nou zelfs de parkeer garage was al luxe.
We hebben Venetië , Parijs en New York gezien.
Sjonge ,jonge wat een hotels zeg niet te geloven.
Hotel Parijs zijn we ook nog binnen geweest.
Je hebt helemaal geen idee dat je in een hotel loopt.
Het is net een straat met winkeltjes en terasjes.
Maar klap op de vuurpijl was toch wel de fonteinenshow van Bellagio Casino .
Wat geweldig zeg.

Na de tour hebben we met wat van de groep even nog wat gedronken.
Komt er in èèn keer de brandweer om de hoek scheuren daar achter aan de twee ambulance`s en politie auto`s.
Dacht krijg nou wat.
Zitten we in CSI live in Las Vegas of zo.
Maar weten niet wat er nu gebeurd is.
Ze gingen ook zo weer weg.

Morgen gaan we eind van de middag Las Vegas bij dag licht bekijken.
Heb geloof ik al bijna 1000 foto`s geschoten en bijna 1,5 uur film.
Gaat wel lekker hier.

Nou duik de koffer in ben helemaal kapot nu.
Morgen lekker uit slapen.

Groetjes,
Anita

• 14 September 2010 - 06:57

Ingrid:

Nou je beleeft weer genoeg lees ik wel. Nou ga lekker slapen en voor morgen shop ze.... Ik heb even gekeken op internet google las vegas shoppingmalls, nou je hebt er genoeg hoor.
    HAVE FUN....

• 14 September 2010 - 12:36

Klaasje :

Anita wat gaaf als ik het verslag zo leez ik zou je zo na komen maar daar ben ik te out voor ik zij altjid de v s is niks voor mji maar dat neem ik terug dan is amsterdam niksbij degroeten van jaap en klaasje geniet er nog van

• 14 September 2010 - 14:07

Antje:

Fijn ik ben weer helemaal bij.Ik liep trouwens maar 1 reisverslag achter. Mooie fotos. Allemachtig heet daar of lijkt dat zo? Geniet nog fijn van je vakantie, wij houden de Isala klinieken wel aant werk. Dianne is gister met de fiets gevallen, sturen in elkaar. jasmine een gekeusde knie en Dianne mocht met de pols in t gips. Nou kan het weer aangroeien. Doei Antje en Dianne

• 14 September 2010 - 14:46

Evelien En Martin:

he anita geweldige foto s en jij staat er middenin fantastisch dat je dit nu in het echt kunt beleven groetjes

• 14 September 2010 - 17:18

Marjan:

Super mooie foto's, je beleefd en ziet veel.
    Ga je nog een gokje wagen. Zoals je al gelezen hebt dianne in het gips gistermiddag daar kwam gisteravond naomi ook bij. elleboog uit de kom en ook in het gips. Verder gaat hier alles goed. Geniet maar lekker en wij wachten weer op het volgende verslagje misschien wel van een miljonair.

groetjes

• 14 September 2010 - 17:46

Justin:

wat een moooooooooooooooie auto haha

• 15 September 2010 - 13:10

Wouter:

goede midag anitag ikhebikvanmidag 100 foto's bekeken voor jou. ik wacht op jou nieuwe foto's.

• 16 September 2010 - 12:05

Wouter :

Anita Tenzin zij dat alles wat hij op de film ziet zie je nu voor echt toch.

Want het schijnt de nacht licht verseer is wereld beroomd.

Groetjes uit Teuge

• 16 September 2010 - 12:57

Wouter:

Ja inderdaad wie zou niet onder de indruk van het pracht en praal van het (Light Effect) van nacht van Log vegas.

Maar omdat het is een wereld stad is van het Gokken werel dus het mag best wel lux wezen. Hahahah

Goetjes uit Teuge

• 19 September 2010 - 18:19