Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Door: Anita Rietberg

Blijf op de hoogte en volg Anita

08 September 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo allemaal

Leuk om jullie reactie`s weer te lezen.
Vanmorgen kon ik wat uitslapen, naja uitslapen 7 uur wake up call.
Om 9 uur vertrekken we en gaan we naar Venice Beach.
Wel bekent van Bay Watch.

Venice Beach, gelegen in Los Angeles, is met zijn drukke boulevard een van de populairste stranden van Californië.
De bijbehorende buurt Venice heeft zijn naam te danken aan het Italiaanse Venetië; dit omdat er in Venice veel kleine kanalen en sloten door de buurt lopen, net als in Venetië.
In Venice woont een aantal bekende mensen, waaronder Julia Roberts.

Vondt het balen dat het vandaag niet zonnig was, vooral omdat we ook naar Venice Beach gingen.
Hier hebben we ongeveer een uur rond gelopen.
Wel leuk om die lifeguard strandhuisjes te zien.
Pamela Anderson en David Hasselhoff heb ik niet gezien.
Leuk strand is dit.
Je kan hier van alles doen skateboarden ,tennis ,fitnes,loopt een heel fietspad waar je ook weer joggers en skeelers tegen komt.
Muscle Beach zit hier ook.
Hier staat ook de fitnes apparatuur.
Doordat het niet zonnig was zag je daar de geoliede klerenkasten ook niet show lopen.

Rond de middag zijn we naar The Universal studio`s geweest.
Universal Studios (ook wel Universal Pictures en voluit Universal City Studios LLLP) is een van de tien grootste filmmaatschappijen ter wereld.
De studio is in het bezit van NBC Universal, een onderdeel van General Electric. De studiofaciliteiten liggen in Universal City, een studiogebied dichtbij Los Angeles dat zij al sinds 1914 gebruiken voor het filmen van hun films.

Dit was ook heel leuk.
We zijn hier met een soort treintje langs allemaal verschillende filmset`s geweest.
Ook een gedeelt van King Kong dit was echt heel leuk.
Je moest zo`n 3D bril op hebben en dan ging je door die filmset heen.
Je schrok je iedere keer dood.
Het was net of ze echt zo bij je kwamen.
Vooral het decor van die film met het vliegtuig ongeluk was heel mooi.
Kan zo niet op de naam komen van die film.
Vanavond heb ik hier in het hotel gegeten een heerlijk steak.
Morgen wordt het weer geen uit slapen en is het weer 6 uur wake up call.
Morgen gaan we naar Josuah Tree National Park.

Groetjes allemaal
Anita

• 09 September 2010 - 06:43

Ingrid:

Hey Baywatch Babe,

Elke ochtend als ik mijn computer aanzet op het werk kijk ik al weer uit naar je verslag, telkens weer leuk. Goed te lezen dat je het zo goed naar de zin hebt. Staat je goed hoor als Baywatch Babe hahaha. Nou veel plezier bij het National park. Hopelijk hebben ze bij je volgende hotels ook internet zodat we je weer kunnen volgen.

Groetjes van ons en een smakkerd van Balou

• 09 September 2010 - 11:55

Gerlinda:

Elke middag kijken of we een mail van ja hebben,erg leuk om je zo te volgen wat je elke dag doet.Heb je een leuke groep?de steak heb je al gehad,hoe zit het met de tomatensoep?hahaha
    De fotoos zijn ook prachtig(vooral die Baywatch Babe)Hier krijgen we het weekend mooi weer,lekker nazomeren.Veel pleziernog.Groeten van de Endemannetjes.

• 09 September 2010 - 13:06

Klaasje:

Anita wat mooi om je reisverslag te lezen zo als ik verneem heb je het goed naar je zin het is hier vris dus geniet er van voor dat je het weet is je vakancie voorbji groetjes van jaap en klaasje

• 09 September 2010 - 17:38

Evelien:

hallo anita volg alles van je hoor zit alleen niet elke dag achter de pc vandaar een late reactie
    Prachtige foto s en het is maar goed dat je david hasselhoff niet gezien hebt want je zou er van schrikken Kunnen wij er beter lopen ha ha Veel plezier nog

• 09 September 2010 - 19:32

Martin:

Hey Anita,
    ik lees de berichten maar zal niet iedere keer reageren omdat Evelien ook zo nu en dan al een berichie achter laat.
    Je hebt in ieder geval al weer een heleboel gezien,en wat die David Masseltof betreft...... dat stelt toch niets voor vergeleken met dat gespierde lichaam van mij.......

veel plezier verder in het nationaal park.

groetjes Martin

• 11 September 2010 - 17:07

Ingrid:

Hey Anita,

Balen zeg dat het internet zo traag was dat je helemaal niet op de site waarbenjij.nu kon komen om je verslag te schrijven. Maar gelukkig kun je nog sms-en. Ze vragen al aan mij "al twee dagen geen verslag van Anita" haha ze volgen je dus trouw zal ik maar zeggen. Gaaf dat je helikopter vlucht zo gaaf was. Vandaag was het hier ook heerlijk weer (eindelijk), ben bij thabita geweest. Die was al druk voor de party morgen. Ze hebben een grote tent achter het huis. Nu (zaterdagavond zeven uur) zitten Bartje en Thomas hier samen met Gert Ajax te kijken. Nou verder geen nieuws uit het zonnige wezep.
    Groetjes en hopelijk snel tot je volgende verslag.

• 11 September 2010 - 19:00

Koopman Uit Hasselt:

Hey Anita,

Waren helemaal vergeten dat je al in Amerika zit joh.
    Zo te lezen is het erg leuk daar en daar moet je dan ook maar mooi van genieten!

Geniet nog lekker van je vakantie en we zullen van je verhalen genieten.

Groetjes,

Henk, Gea, Rick, Mariska en Joyce

• 13 September 2010 - 18:46

André En Yvonne:

Hoi daar,
    Nu, wees maar blij dat je die opgeblazen(nep tieten)barbiepop niet bent tegen gekomen
    Vind sowieso veel van die 'gasten'fake
    Maar goed,dat hoort nu eenmaal bij Los Angeles
    Maar toch lijkt het mij wel leuk om te zien
    Wij wensen je dan ook nog veel kijkplezier
    Wij kijken wederom met je mee
    Liefs van ons