Weer thuis - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Anita Rietberg

Blijf op de hoogte en volg Anita

10 Oktober 2011 | Nederland, Wezep

Hallo allemaal,

Inmiddels weer een paar dagen thuis.
De was ligt alweer in de kast , koffer voor een jaartje weer op zolder.

Kan terug kijken op een geweldige bijzondere reis.Met een hele leuke groep en een geweldie reisleider.

Ik vondt het weer leuk dat jullie me tijdens deze reis gevolgt hebben.
Wie weet tot volgend jaar met mn volgende reis. Waar naar toe.............?

Groetjes,
Anita

  • 10 Oktober 2011 - 13:55

    Martin En Evelien :

    He Anita,
    Is wel weer wat anders dan Vietnam.We hebbeb genoten van je verslagen
    en er zal wel weer een prachtige boek komen . Groetjes van ons allemaal
    Liefs Martin en Evelien

  • 13 Oktober 2011 - 21:16

    Je Reismaatje:

    He Anita

    Ik kijk met je mee terug op deze geweldige reis. En als in december de nieuwe gids er weer is gaan we wel weer kijken waar we volgend jaar weer naar toe gaan. We hebben vast wel weer dezelfde reis op het oog.....

  • 16 Oktober 2011 - 19:31

    Renate Peterman:

    Hallo Anita,
    Wat een geweldig reis verslag heb je geschreven,zou hem graag uitprinten maar heb geen printer.
    Moet nog even bekijken hoe ik dat ga doen.
    Jammer dat de verlenging is tegen gevallen maar je hebt in ieder geval tot rust kunnen komen.
    Van Ilse heb ik gehoord dat jullie samen bij me op visite komen, leuk ik kijk er al naar uit.
    Tot horens,
    groetjes Renate.

  • 17 Oktober 2011 - 18:37

    Andre En Yvonne:

    Hoi Anita,
    Nu ik ben in gedeeltesje foto's aan het bekijken,allemachtig wat veel,maar o zo mooi!
    Ja je bent denk ik inmiddels al weer aan het werk toch....
    Ach en voor je het weet is de volgende reis al in aantocht,
    Nu,de groetjes en we kijken uit naar je volgend avontuur!

    Liefs van ons,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Heb de smaak van reizen te pakken. Daarom deze site, leuk voor de achterblijvers.

Actief sinds 25 Nov. 2008
Verslag gelezen: 541
Totaal aantal bezoekers 185956

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 24 September 2014

Costa Rica - Nicaraqua - Panama

06 September 2013 - 29 September 2013

Thailand - Gouden Lotus

12 September 2012 - 01 Oktober 2012

Hoogtepunten van de Oostkust , USA

15 September 2011 - 07 Oktober 2011

Rondreis Vietnam

05 September 2010 - 21 September 2010

Rondreis Het Wilde Westen USA

15 September 2009 - 09 Oktober 2009

Rondreis door Sumatra-Java-Bali

Landen bezocht: