Naar huis, ben er klaar voor - Reisverslag uit Vũng Tàu, Vietnam van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Naar huis, ben er klaar voor - Reisverslag uit Vũng Tàu, Vietnam van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Naar huis, ben er klaar voor

Door: Anita Rietberg

Blijf op de hoogte en volg Anita

06 Oktober 2011 | Vietnam, Vũng Tàu

Lieve allemaal,

Pa nu nog vanuit Vietnam gefelicteerd met je verjaardag en een hele fijne dag vandaag.

Leuk dat jullie me tijdens deze geweldige, bijzondere reis digitaal hebben gevolgd.

Het is nu zover om weer terug te gaan naar huis. Heb er nu ook wel zin in.
Koffer zo goed als al weer gepakt.
En zoals gewoonlijk zit ik dus al start klaar om naar huis te gaan. Linda en Ilse zijn nog even zo`n twee uurtjes naar het strand.
We worden hier om 13.00 uur (plaatselijke tijd) opgehaald en vertrekken dan naar Ho Chi Minh City.
Vanaf hier vliegen we naar Hong Kong waar we de overstap hebben naar Schiphol Amsterdam. Hier zullen we dan morgen landen.

Ben benieuwd wat er morgen avond op het menu staat Lasagne ,tomatensoep of patat ?

Groetjes en zie jullie gauw.

Anita

• 06 Oktober 2011 - 05:46

Henk En Gerda:

WELKOM THUIS , ANITA

• 06 Oktober 2011 - 06:36

Ingrid:

Home Sweet Home haha, ik denk dat het een Gaitie Borst voor je wordt, maar ik zal je wensen even doorgeven.

Groejtessss en voor ons tot vrijdag

• 06 Oktober 2011 - 08:19

Evelien En Martin:

He Anita,
    Gefeliciteerd met je vader.Jij bedankt voor al je mooie reisverslagen en foto,s We hebben
    genoten. Wensen jou een goede terugreis. Liefs Martin,Evelien,Sven, Lars en Annika

• 06 Oktober 2011 - 12:23

Nicolien:

WELKOM THUIS !!!
    HET ZIT ER HELAAS WEER OP MEIDEN NU WEER EEN JAARTJE SPAREN.

• 06 Oktober 2011 - 17:15

Drea En Jessica:

Welkom thuis... en geniet van je hollandse maaltijd!

Groetjes

• 06 Oktober 2011 - 19:14

Andre En Yvonne:

Hoi Anita nou dat was me weer een reis of niet dan.
    Ook wij hebben genoten van je mooie reis en vakantie ik denk dat je ook zeer verliefd bent geraakt op Vietnam en de bevolking.
    Ik hoop dat je ook lekkere recepten hebt mee genomen, en dat wij ook weer snel je prachtige foto's kunnen gaan bekijken.

Liefs Andr'e en Yvonne

• 07 Oktober 2011 - 12:46

Klaasje :

Anita het is vast weer fjin om tuis te zjin en weer in je Bed te zlapen

het was heelindruk wekend deze rijs dat doet ons tot aan het denken zetten

rust lekker uit de groeten van ons