Reis geboekt !! - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Reis geboekt !! - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Reis geboekt !!

Door: Anita Rietberg

Blijf op de hoogte en volg Anita

18 Februari 2011 | Nederland, Wezep

Hallo allemaal

Voor de derde keer mogen jullie mijn avonturen via deze site gaan volgen! Ditmaal niet vanuit de USA maar de andere kant van de wereldbol: Zuidoost Azië!

Het duurt nog wel een hele poos maar vorige week heb ik de 21 daagse groeps-rondreis " Beste van Vietnam " met drie daagse verlenging in Vung Tau geboekt.
Gisteren de email met de bevestiging gekregen dat de reis definitief is.

Samen met Linda ga ik deze groepsreis " Beste van Vietnam " maken.
Linda heb ik leren kennen met de reis van Zuid Afrika.
Met haar heb ik de singlereizen Sumatra-Java-Bali en Het Westen van de USA gemaakt.
Je kan dus wel zeggen dat ze inmiddels wel mn reismaatje is geworden.

Dit jaar gaan we een groepsreis proberen ipv singlereis.
15 september vertrekken we voor de 21 daagse rondreis Beste van Vietnam + 3 daagse verlenging in Vung Tau.
Uiteraard weer met Fox.
Ben wel heel benieuwd hoe dit zal zijn.
Of dit nu ook veel anders is dan de singlereizen die ik tot nu toe gemaakt hebt.
Heb er in ieder geval al heel veel zin in.

We gaan een schitterende en uitgebreide rondreis maken door Vietnam.
Een land met vele hoogtepunten: cultuurschatten, kilometerslange zandstranden, adembenemend mooie landschappen en prachtige steden.
We zien onder andere de koloniale hoofdstad Hanoi met het sprookjesachtig mooie Halong Bay in de nabijheid.
We bezoeken de verboden stad van Hué en het schilderachtige havenstadje Hoi An, de levendige miljoenenstad Saigon en de indrukwekkende Mekong Delta met kleurrijke marktjes en bijzondere dorpjes, de beroemde Cu Chi tunnels, de stranden van Phan Thiêt en Nha Trang.

Weer iets leuks om naar uit te kijken!!!


groetjes,
Anita

  • 18 Februari 2011 - 20:45

    Nicolien:

    He Anita

    Helemaal top dat jullie geboekt hebben ik denk dat dit ook weer een hele mooie reis gaat worden met hele mooie foto's.
    Ik zal zo af en toe in ZA kijken of ik een computer kan vinden (word iets moeilijker dan vorig jaar toen had ik jou in de kamer naast me ha ha) zodat ik toch nog een heel klein beetje met jullie mee reis en jullie met mij. (laten we het maar cyber reizen noemen hi hi)
    heel veel plezier met alle voorbereidingen en we gaan elkaar zeker nog contacten.

    liefs clien

  • 19 Februari 2011 - 08:04

    Berrie En Riek:

    helemaal goed, wie veel reist kan lange verhalen doen
    je mag hopen dat het net zo mooi wordt als vorig jaar.
    wel weer terug komen veel plezier groetjes

  • 19 Februari 2011 - 08:26

    Martin En Evelien :

    Hoi Anita
    Geweldig Vietnam Moet heel mooi zijn Onze zwager en schoonzuster en zwager,broer zijn er ook
    geweest en ze vonden het Fantastisch Hartstikke leuk voor jou Veel plezier met de voorbereidingen
    We zullen weer van je verhalen en foto s genieten Tot horens Liefs Martin en Evelien

  • 20 Februari 2011 - 11:24

    Gerda:

    Ha Anita, wat gaaf dat jullie geboekt hebben, ach en september is ook alweer zo;-).. Heel veel fun met de voorbereiding.. T-shirts heb je al dus dat scheelt weer..
    Liefs Gerda

  • 23 Februari 2011 - 16:33

    Gerda En Gerrit:

    Hoi Anita wat een wereld reizigers worden die nazaten van de fam. Harms, lijkt me een leuke reis.


  • 10 April 2011 - 19:53

    Linda:

    He Anita,

    Het duurt nog even maar we hebben inderdaad iets heel leuks om naar uit te kijken. Zeker met het mooie weer van de afgelopen dagen, beginnen de kriebels al weer te komen.

    We gaan zeker weer een hele mooie reis maken en het zal weer veel moeite kosten om uit al die mooie foto's te moeten kiezen als we weer terug zijn.

    Groetjes van je reismaatje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Heb de smaak van reizen te pakken. Daarom deze site, leuk voor de achterblijvers.

Actief sinds 25 Nov. 2008
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 185981

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 24 September 2014

Costa Rica - Nicaraqua - Panama

06 September 2013 - 29 September 2013

Thailand - Gouden Lotus

12 September 2012 - 01 Oktober 2012

Hoogtepunten van de Oostkust , USA

15 September 2011 - 07 Oktober 2011

Rondreis Vietnam

05 September 2010 - 21 September 2010

Rondreis Het Wilde Westen USA

15 September 2009 - 09 Oktober 2009

Rondreis door Sumatra-Java-Bali

Landen bezocht: