Kuta - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Kuta - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Kuta

Door: Anita Rietberg

Blijf op de hoogte en volg Anita

03 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal

zaterdag 3 oktober 21.45 uur

Ben weer bezig geweest om de foto`s te plaatsen en weer wil het me niet lukken.
Ben bang dat het aan mn usb stick ligt, zegt de man hier van de internet cafe van het hotel.
Als dat zo is moeten jullie wachten op de foto`s tot ik thuis ben.
Flink balen!!!!

Leuk om jullie reactie`s weer te lezen.
Zijn vanmorgen vertrokken uit Ubud.
Om 8.30 uur werden we van het hotel opgehaald.
Klein beetje uitslapen dus.
Het weer klaart gelukkig weer op.
En de zon begint weer te schijnen.
Dit is onze laatste reisdag en dan lekker aan het strand in Kuta.
We rijden een mooie route.
In de ochtend bezoeken we het dorpje Batulan voor een voorstelling van de traditionele Barongdansers.
De danser springt in het rond met klapperende kaken, gevolgd door groepen gemaskerde mannen, die goden en demonen uitbeelden.
Hierna vervolgen we onze weg langs de plaatsjes Celuk, waar we de zilverwerkfabriekjes bezoeken en Mas, bekend om zijn traditionele houtsnijwerk.
In de middag brengen we een bezoek aan de Tampak Spring (heilige bron).
In de namiddag arriveren we in ons hotel in Kuta waar we een paar luie strand dagen hebben.
Vanavond hebben we een afscheidsdinee gehad met een dansvoorstelling.
Het eten was heerlijk en de dansvoorstelling was leuk.
Morgen staat er niet op het progamma lekker lui aan het strand en of zwembad.
Maandag ga ik met nog een paar van de groep naar de spectaculaire rijstvelden (deze rijstvelden staan bij UNESCO op de wereldmonumentenlijst) en willen we een Balinees dorpje bezoeken en eind van de middag naar spectaculaire zeetempel van Tanah Lot, die droogvalt bij eb. Hier maakt je de mooie zonsondergang mee.

Hoe is ie verder bij jullie?
Zoals ik lees is het mooie weer voorbij.
Justin ik heb al sleutelhangers voor je.Goed je best gedaan op school.

Groetjes iedereen en tot een volgende keer
Anita

• 03 Oktober 2009 - 14:26

José:

Hey Anita,
    Het gaat allemaaal goed met je lees ik en je hebt het prima naar je zin je leeft als een prinsses he in dat luxe hotel met hemelbed zag gisteren de foto van Ingrid en Tina is helemaal geweldig , maar je hebt een mooi tasje gekocht hoorde ik hebben ze daar ook Desiquel!!!( hahha)
    Je krijgt de groetjes van Romée.
    Nog veel plezier aan het strand en tot gauw.

xxx José

• 03 Oktober 2009 - 16:56

DE Endemannetjes:

Nu ga je lekker luieren aan het strand(maar ja je gaat nog een vol progamma doen maandag)Hoeveel mensen blijven nu nog over in de groep dan die nog die strandvakantie doen??? Hoeveel uur heb je al gefilmd dan?Ik ben zeer benieuwd naar je foto's.Hier is het weer herfstachtig,dus geniet nog maar van de zon daar.Groetjes van de kids en tot de volgende keer. Doei

• 03 Oktober 2009 - 17:28

Sandra:

Hey Anita, fijn om te lezen dat je geen last hebt van aardbeving en/of tsunami. Het is wel goed dat je nog strandvakantie doet anders had je thuis nog tijd nodig om bij te komen. Geniet er lekker van.
    Groetjes

• 03 Oktober 2009 - 17:41

Thabita:

Hoiiii Anita, wat een mooie verhalen weer, ik zou gelijk met je willen ruilen. Volgens mij vermaak jij je goed, zal wel mooi geweest zijn die zilverfabriekjes, of niet? Maar niet teveel bedels kopen want straks mag je niet meer mee in het vliegtuig omdat je te zwaar beladen bent!! Ha,ha hou je in!! Tot snel doei. Thabita

• 03 Oktober 2009 - 20:18

Hoi Anita:

Leuk om af en toe je verslagen te lezen. Jammer van de foto's maar ik ben wel benieuwd als je straks weer terug bent. nog fijne dagen daar Groetjes Ineke

• 03 Oktober 2009 - 20:49

Ingrid:

Hey Zus,

Inderdaad balen dat het niet gelukt is met de foto's, maar zo hou je ons wel nieuwsgierig...
    Nou je hebt nu ook wel een paar dagen rust verdient hoor, jeetje wat heb je veel gedaan en gezien tijdens deze rondreis. Maar jou kennende zal er na maandag misschien nog wel een excursie inzitten....
    Echt veel nieuws heb ik niet vanuit Wezep-city hoor. Ben vandaag nog naar de stad geweest naar Jannet. Tja moest op de valreep nog wat voor de verjaardag van Gert kopen. Het gebruikelijke .... je snapt het al he, kleding dus en een boek. Voor pa is het een drama, hij weet niets te vragen en ik weet ook niets....
    Nou geniet maar lekker aan het balinese (weet niet of ik het goed schrijf hahaha) strand en rust maar even lekker uit. Is trouwens dit hotel ook net zo luxe als je vorige...

Groetjes van ons allemaal en een knuffel van Balou

• 03 Oktober 2009 - 21:18

Drea:

Hey Anita,
    Mooi om je verslag weer te lezen geniet van de de zon en het strand want het is hier namelijk echt herfst.
    Behalve het weer, gaat hier alles goed.
    Vandaag wezen shoppen met Jessica in Utrecht we zijn weer goed geslaagd haha.
    Oja 16 oktober party.
    Geniet nog van je vakantie en van de zonsondergang.
    xxDrea

• 04 Oktober 2009 - 08:11

Evelien:

Ha die Anita Je hebt al weer heel wat gezien op een dag Lekker dat je nu een paar luie dagen hebt Kun je even bij tanken Geniet er van Groetjes Martin Evelien en kids

• 04 Oktober 2009 - 08:33

Marjan:

Hey Anita

Je hebt het goed naar je zin zo te lezen, het is natuurlijk ook een prachtig land met heel veel indrukken.
    Geniet er nog maar even van voor je het weet ben je alweer thuis.

xxx Marjan