Koffer gepakt , ben er klaar voor..... - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Koffer gepakt , ben er klaar voor..... - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Koffer gepakt , ben er klaar voor.....

Blijf op de hoogte en volg Anita

11 September 2012 | Nederland, Wezep

Hoi allemaal,

Nog 1 nachtje slapen en dan is het eidenlijk zover.
Dan gaat mijn reis Oostkust van USA beginnen.
M`n koffer is gepakt, ja ....je wilt het niet geloven netjes op zo`n 20 kilo.
Ideaal zo`n lichtgewicht koffer....

Omdat ik morgen om 6.00 uur op Schiphol moet zijn en de eerste intercity trein uit Zwolle pas om 6.15 uur vertrekt , brengen Ingrid en Thabita mij vanavond naar Linda (Thanks !)
Linda woont een half uurtje van Schiphol.
Hier blijf ik een nachtje slapen en dan worden we morgen om 5.30 uur met de taxi naar Schiphol gebracht.
We hebben met Irma afgesproken om 6.15 uur bij de incheckbalie van United in vertrekhal 3 op elkaar wachten .
Dan de koffers kwijt zien te raken en om alvast in de stemming te komen dan eerst een bakkie bij Starbucks doen.

We vliegen morgen om 09.15 uur (als we geen vertraging hebben) en we landen om 11.45 uur (plaatselijke tijd) in New York

Het tijdsverschil met Nederland bedraagt 6 uur vroeger in vergelijking met Nederland

Lieve allemaal, leuk de eerste reacties bij de aankondiging en nog leuker dat jullie mij volgen… digitaal dan hè .

Groetjes en tot een volgend berichtje
Anita

• 11 September 2012 - 14:03

Gerlinda:

Eindelijk is het zover!
    De eerste dagen zonder reisleiding,
    gaat zeker goed komen.
    Geniet ervan en ik ga je volgen van minuut tot minuut.
    Heeeel Veeel Plezier, liefs Gerlinda.

• 11 September 2012 - 14:28

José:

Hé Anita,
    Bijdeze een hele fijne vakantie wat netjes van je dat je koffer niet overvol is hahha, maar mocht je tekort komen er zijn vast hele leuke winkels in de USA.
    Geniet er lekker van en heel veel plezier met je reisgenoten.

Liefs Jose en familie XXX

• 11 September 2012 - 16:04

Evelien Pasman:

He Anita,
    Wat gaat het toch snel. Nu is het zover. Ik ben benieuwd naar je verhalen en foto's.
    Ik wens je een hele fijne vakantie toe en geniet ervan. Goede reis en tot horens.
    Liefs evelien

• 11 September 2012 - 16:34

Jeannette:

Heel veel plezier ik ga je zeker volgen

• 11 September 2012 - 17:23

Bertus, Jannet En Kids:

He Anita,

Een hele fijne vakantie toegewenst. Geniet ervan. Ben benieuwd naar de nieuwe uggs die je misschien wel weer mee neemt naar Nederland.
    Wij gaan je weer volgen van dag tot dag.
    Groetjes, van Bertus, Jannet, Mark, Bart en Timo.

• 11 September 2012 - 22:23

Ingrid:

Hey Zus,

Heb je net samen met Thabita naar Linda gebracht (Tommie was ook mee natuurlijk hahaha). Je net al een flinke knufffel gegeven en je een hele fijne vakantie gewenst. Maar ook nog nog maar even via je eigen site dan hahaha. Heel veel plezier en geniet van alles.... Dikke zoen van Gert en mij