Reis geboekt ! - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Reis geboekt ! - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Reis geboekt !

Door: Anita Rietberg

Blijf op de hoogte en volg Anita

24 Januari 2010 | Nederland, Wezep

Hallo allemaal

Vorigjaar met mn reis door Sumatra,Java,Bali heb ik voor het eest dit dagboek bij gehouden op waarbenjij.nu
Ik vondt dit zo leuk om te doen.
En ik kreeg zulke leuke reactie`s tijdens mn reis.
Dat ik dit nu ook weer wil gaan doen bij mn nieuwe reis door de USA.

Vandaag heb ik de singlerondreis Het Wilde Westen USA geboekt.
Uiteraard weer met Fox Singlemaarnietalleen.
5 september vertrek ik voor een 15 daagse rondreis door het westen van de USA.
En 3 dagen verlenging in San Fransico.
Linda en Nicolien(reisgenoten van vorige reizen) gaan deze reis ook boeken.Dat gaat dus vast weer goed komen.

De reis begint en eindigt in San Francisco.
Via de indrukwekkende kust van de Grote Oceaan reizen we naar de stad van de sterren, Los Angeles. Vervolgens reizen we af naar de spektakels van de natuur waaronder de Grand Canyon, Bryce Canyon, Monument Valley, Zion, Joshua Tree en Yosemite National Park.
Verbaast u zich over de spectaculaire goksteden Las Vegas en Laughlin, de oases van geld in de woestijn
We sluiten onze reis af met nog enkele heerlijke dagen in San Fransisco.

Weer iets leuks om naar uit te kijken!!!

• 10 April 2010 - 12:30

Sandra Van Wijk:

Hoi Anita,

lijkt me erg mooie en leuke reis om te gaan doen!
    hoe is het verder met je?
    hier alles goed en ik hoop dit jaar met mijn vriend naar India en Nepal te gaan voor 30 dagen bij Djoser.Eind oktober is de planning.
    Nog niet geboekt, maar dat gaat vast goed komen.

Groetjes Sandra

• 02 September 2010 - 12:53

André En Yvonne:

Hoi Anita,Spannend hoor de reis naar AMERIKA.bEN ER OOIT EEN KEER GEWEEST.bEN BENIEUWD HOE JIJ HET ZULT ERVAREN.bIJ DEZE ALVAST EEN HELE GOEDE EN VEILIGE VLUCHT EN UITERAARD HEEL VEEL PLEZIER.wE HOREN VAN JE. dIKKE KUS VAN ONS.