dag 15 Samara/Playa Carrillo (Costa Rica) - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu dag 15 Samara/Playa Carrillo (Costa Rica) - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

dag 15 Samara/Playa Carrillo (Costa Rica)

Blijf op de hoogte en volg Anita

17 September 2014 | Costa Rica, Sámara

Hallo allemaal,
Vandaag hebben we een reisdag , dus heb ik niet zo heel veel te vertellen.
Vanmorgen op tijd vertrokken richting de grens van Costa Rica , alles gaat boven verwachting snel dit keer. De koffers konden op het dak blijven zitten chauffeur hoefde alleen een stukje zeil los te maken. Wat smeergeld toch kan doen. Vandaag is het eigenlijk onze laatste reisdag van de rondreis.
We vervolgen onze weg naar het ongerepte bad plaatsje Samara in Costa Rica, waar we kunnen genieten van zon, zee en strand.
Ons Hotel Villas Playa Samara ligt tussen plaatsje Samara en Playa Carrillo. Het is een prachtig resort met allemaal huisjes met een woonkamer keuken en aparte slaapkamer, alleen degenen die alleen geboekt hebben (helaas) een hotelkamer.
Daar betaal je is dus lekker die 1 pers kamer toeslag voor gggrrr
We verblijven hier drie nachten daarna gaan we naar ons hotel voor de drie daagse verlenging.

Vanavond gaan we denk ik hier in het hotel eten.
Morgen lekker naar het strand en s`avonds gaan we op zoek naar grote zee schildpadden.

Sámara , gelegen langs de Pacifische kust van Costa Rica 's Provincie Guanacaste , is al lang een favoriete vakantiebestemming voor zowel Costa Ricanen en buitenlanders.
De stad is vrij klein (ongeveer 1.500 full-time bewoners, inclusief nabijgelegen steden zoals Torito' en Cantarrana) met haar belangrijkste straat die leidt direct naar het strand.Sámara heeft een gezonde mix van lokale en buitenlandse ingezetenen en handhaaft nog steeds een wat authentieke Costa Ricaanse sfeer. De grootste buitenlandse groepen die in Samara zijn over het algemeen Italiaans, Canadees, Duits, en US-Amerikaanse.

Veel liefs
Anita

• 18 September 2014 - 11:48

Evelien:

Hey Anita,
    wat gaat de tijd toch snel he als je het leuk hebt.
    Even een dagje rustig aan doen en verplaatsen.
    geniet ervan,
    Liefs Evelien