dag 8 Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu dag 8 Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

dag 8 Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Anita

13 September 2013 | Thailand, Chiang Mai

Lieve allemaal,

Hier ben ik weer met een volgend verslag,dit keer geen grote.
We hebben weer een super mooie dag gehad.
Vanmorgen 6.30 uur wake up call en om 8.00 uur zijn we met twee pickup auto`s opgehaald van het hotel om ons weg te brengen net buiten Chiang Mai voor de fietstocht.
De fietstocht duurde de hele ochtend, en was echt geweldig !
Iedereen van de groep ging ook mee.
De fietstocht was net buiten Chiang Mai door een mooi landschap, o.a. door rijstvelden, langs folkloristische dorpjes en interessante tempels .
Verder hebben wij nog stops gehad bij een kinderdagverblijf , klein houtsnijwerk fabriekje en bij een fabriekje waar ze de hele entourage voor een Thaise crematie maken.
Na de fietstocht hebben we eerst geluncht daarna zijn we met de pickup auto`s weer terug naar het hotel gebracht. We hadden super mooi weer tijdens de fiets tocht heb zelfs m`n schouders wat verbrand.

Weer terug bij het hotel zaten Linda en ik zullen we nu wel of niet naar Tiger Kingdom gaan ? Want we hoorden er wisselende verhalen over.
In het Tiger Kingdom park in Chiang Mai kun je kiezen uit verschillende programma's, en kan je kiezen of je met de baby tijgers of kleine tijgertjes, middel groote tijgers of de grote tijgers in de kooi kunt en evt samen met ze op de foto en voor de waaghalzen willen spelen.
Wat er waar is over het drogeren, geen idee.
Het heeft een unieke ervaring opgeleverd.
Vooral de kleintjes, zo speels!

Vanavond gaan we hier ergens in de stad eten en morgen weer vroeg op.Om 6.30 uur wake up call om 8.00 uur vertrekt de bus richting Chiang Rai, En zullen we nog een tocht op de olifant maken.
Daar hebben we zin in

Groetjes en tot morgen
Anita

• 13 September 2013 - 14:08

Clientje:

He dames,

Wat een leuke dingen doen jullie allemaal, die tijgers dat lijkt me ook wel wat. Wat een leuke foto's ook.
    Kijk uit naar je volgende verslagje.

Liefs clien

• 13 September 2013 - 14:23

Jose:

He stoer Wiefie,
    Dat je dat durft zeg met die tijger Wel heel mooi hoor, en weer mooie foto´s voor in je boek
    Zo te lezen hebben jullie weer een hele mooi reis , geniet er lekker van.
    Groetjes Jose

• 13 September 2013 - 14:25

Ingrid:

Hey Zus, Ahh leuk hoor dat met dat tijgertje... zo klein zijn ze wel leuk, maar moeten niet groter worden, toch..
    En dat fietsen is leuk zeker, kom je tenminste ook bij de locals en zie je andere dingen.
    In Wezep city geen bijzonderheden hoor.
    Pa heeft woensdagmiddag receptie gehad van Petra. Vond hij heel leuk zei ma. Ze had de trouwjurk aan en vond de bloemen die pa gaf heel mooi. Duurde wel tot uur of vijf zei ma. Ook met hapje en drankje. Nou dan is het bij pa al goed toch hahaha. Ga dit verslag weer printen en neem die vanavond mee naar Pa.
    Nou ben weer benieuwd naar je volgende verslag. Lekker genieten en veel plezier nog.
    Kus van ons allemaal

• 13 September 2013 - 16:29

Evelien:

He Anita,
    Het ziet er allemaal weer prachtig uit op de foto's Zal prachtig fietsen geweest
    zijn zo door het mooie landschap. Wat een lief tijgertje dat kleintje maar weet niet
    of ik zo naast die grote ging zitten voor de foto.
    Leuk om je verslag weer te lezen. Groetjes van deze kant,
    Liefs Evel;ien

• 13 September 2013 - 21:48

Riek En Berrie:

Hoi Anita
    Toch nog weer en ander progamma dan wij gehad hebben.
    Wij zijn niet bij de leeuwen geweest, dat was zeker wel mooi.
    We hebben de fotos gezien, en daar waren dingen bij waar wij ook geweest zijn.
    Nu naar de oliefanten dat is prachtig, geniet maar lekker van de reis.
    Groetjes riek en berri

• 17 September 2013 - 11:13

Aen Y:

Hoi Aniet,

Mooiefietstochten ook mooe foto's.
    Wel vreemd om te zien dat je naast een tijger zit,klein of groot,blijven roofdieren.
    Wel een prachtige tocht zo te lezen en horen!

Liefs van ons.