Miami Beach - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Miami Beach - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Miami Beach

28 September 2012 | Verenigde Staten, Miami

Hallo,

Vandaag weer een relaxdag dus hebben jullie weinig te lezen en te kijken.
Vanmorgen om 9.30 uur hebben we de degenen uitgezwaaid die geen verlenging hadden geboekt.
We zijn nu nog met z`n zessen.
Na het uitzwaaien zijn we eerst even bij Starbucks een bakkie wezen halen, die is hier vlak bij.
Hierna hebben we de hele middag lekker aan het strand gelegen.
Gevolg nu is dat ik zo rood ben als een kreeft hahaha, ondanks faktor 30
Morgen maar flink in de schaduw dus.
Voor vanavond hebben we om 19.00 uur afgesproken in de lobby dan lopen we hier rond en gaan we lekker uit eten.
Morgen avond kan ik de koffer weer pakken en alles klaar leggen voor de lange reis terug.

Groetjes,

• 29 September 2012 - 09:03

Gerda:

Ha Anita,
    Wat fijn dat je s'ochtends vertrekt want anders had je de hele dag weer bij de koffer gezeten. Anita's tik..Geniet nog even van het zonnetje daar want hier is ie ver te zoeken.

• 29 September 2012 - 14:09

Evelien En Martin:

Hey Anita,
    Jullie groep wordt steeds kleiner. Heerlijk dat je nog een dag hebt.
    Pas maar goed op met de zon want het is niet prettig als je er last
    van krijgt tijdens je terug reis. Bedankt voor je leuke verslagen en foto 's
    we hebben genoten. Een heel goed terugreis gewenst. Liefs Martin,Evelien
    en kids

• 29 September 2012 - 23:41

Drea & Jessica:

Hey Anita,

Geniet van je laatste uren in Miami en een goede vlucht terug!!