New York , 9/11 Memorial - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu New York , 9/11 Memorial - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

New York , 9/11 Memorial

Blijf op de hoogte en volg Anita

14 September 2012 | Verenigde Staten, New York

Hallo allemaal,

Vannacht waren we natuurlijk heel vroeg wakker.
Eerst om èèn uur toen tegen vjf uur en uiteindelijk om half 8 maar wakker gebleven. Hopaen dat we vanacht door slapen en dat we in het ritme zitten.

Vanmorgen eerst een ontbijtje gehad bij Starbucks daarna zijn we gaan lopen door New York en heeeeeeeek veel gelopen , denk dat we wel zo`n acht uur hebben gelopen.
We zijn begonnen bijr Time Square , Broadway , Union Square , Greenwich , Wachington Squarepark , Soho hier heb ik de Ugg`s gekocht die ik graag wou hebben, 9/11 Memorial toen nog een stukje verdwaald en omdat we geen voeten, benen en rug meer over hadden hebben we de taxi maar gepakt. En hebben we heerlijk gegeten Bubba Gump. Maar wat is New York toch een geweldige stad zeg.

Op 11 september 2001 werd New York getroffen door twee terroristische aanslagen. Hierbij werd een groot deel van het World Trade Center volledig vernietigd en vielen 2750 doden; van nog 24 vermisten wordt aangenomen dat ze eveneens zijn omgekomen. Op de plaats van het verwoeste WTC zullen het zogeheten 1 World Trade Center, een monument en drie andere kantoorpanden gebouwd worden, hetgeen volgens de planning in 2013 zal zijn voltooid.
Het 9/11 Memorial vonden we heel indrukwekkend.
Vooral als er dan ook vliegtuigen over vliegen heel stom is dat.

Dat wordt nog wat met de Ugg`s want die moeten ook nog met de binnenlandsevlucht naar Orlando mee. En ik moet dan onder de 23 kilo blijven. Zei al tegen Linda dan doe ik ze maar aan, zijn nogal lompe dingen voor in een koffer.
Zie je het al voor je is het zo`n 25 a 30 graden capribroek met een hempje aan en daaronder de Ugg`s

Vandaag was het weer geweldig lekker de zon en niet te warm denk zo`n 25 graden.
Morgen worden we tussen 13.15 uu a 13.45 uur door de groep hier bij het hotel opgepikt. Waarna dan de stadtour en de rondreis gaat beginnen.

( met de foto`s plaatsen gaat het niet helemaal lekker op de site van waarbenjij.nu. De foto`s willen niet draaien , erg iritant )

Groetjes en tot een volgend berichtje
Anita en Linda

• 14 September 2012 - 08:04

Winanda:

Hoi anita en linda,

leuk die berichtjes van jullie!ik ga er echt al even voor zitten! zeker een hele belevenis lijkt me.
    ik hoop voor jullie dat het slapen gauw beter word,dat moet haast wel na zo,n lange wandeling.
    vaal plezier nog ,enne anita,ik zie het zo voor me ...... korte broek met uggs eronder haha
    groetjes winanda

• 14 September 2012 - 08:21

Ingrid:

Hey Zus, zo al heel wat gezien denk ik met die 8 uur wandeling van je. Inderdaad denk dat 9/11 memorial erg indrukwekkend was. En die UGGs, kan je gewoon aan hoor onder korte broek, doen ze daar in Amerika ook hahaha..... Maak wel effe foto dan, we willen hier ook wel effe lachen.
    Nou veel plezier met de groep straks....

Kus van pa, ma, gert en mij

• 14 September 2012 - 08:33

Jeannette:

hoi anita
    fijn dat je toch eerder naar NY kon om alles goed te bekijken he
    je missie voor je uugs is geslaagd lees ik
    heel veel plezier met de groep en tot horens
    groetjes Ben en Jeannette

• 14 September 2012 - 10:14

Gerlinda:

8 uur gewandeld zeg,zal zeker de moeite waard zijn.
    En ja dat 9/11 zijn heel indrukwekkend geweest zijn. En dat plaatje met uggs en korte broek zie ik zo voor me. Geniet van je verdere rondreis en have fun.
    Groetjes Gerlinda

• 14 September 2012 - 10:36

Riek En Berrie :

Hallo aniet wij lezen wel weer direckt al weer geld uit gegeven je begint nog maar net maar als het kan gewoon doen want dat is een leuke hobby maar we lezen wel weer dat aalles weer naar wens gaat geniet er van nou aniet dit was mijn eerste mailtje dat je niet denkt wat een raar mailtje maar alle begin iis moeilijk ik zie al een voud maar berrie is er niet dus kan ikhem niet ver anderen volgende. Keer misschien beter groetjes en een dikke kns van de haasjes uit wezep doeiiiiiiiiiii

• 14 September 2012 - 15:24

Yvonne En Andre:

Hoi Anita,
    Lekker in New York.
    Geweldig toch!
    Onze computer doet af en toe heel maf dus we weten niet of wij je iedere keer kunen volgen,maar we doen ons best.
    Geiet in ieder geval van elke vakantiedag,want voor je het weet is het voorbij.

Groetjes en liefs van ons.

• 14 September 2012 - 15:58

Evelien Pasman:

He Anita,
    Ik denk dat jullie vanavond wel beter slapen met zo veel wndelen.Je zult je
    ogen hebben uit gekeken. Mooi dat je al uggs hebt gekocht.Er zal wel wat door
    jullie heen zijn gegaan bij het monument va 9\11.Leuke foto's.
    Geniet ze en tot horens. Groetjes van ons. Liefs Evelien

• 14 September 2012 - 22:39

Winanda:

wauw anita,wat een mooie foto,s en wat een mooi shirt heb je aan op de foto,daar geshopt? erg mooiiiii
    groetjes winan