Reisgenoten ontmoeten in Utrecht - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Reisgenoten ontmoeten in Utrecht - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Reisgenoten ontmoeten in Utrecht

13 Augustus 2012 | Nederland, Wezep

Hallo allemaal,

Hier een kort berichtje van de voorbereiding voor mn reis naar de Oostkus van de USA.Samen met Linda ga ik deze reis maken

Gisteren was het dan zover, ontmoeting van mn reisgenoten in Utrecht.
Om 15.00 uur hadden we afgesproken bij Starbucks Utrecht CS,
Samen met Miriam neem ik de trein vanuit Zwolle naar Utrecht.
Linda komt tegelijk met ons aan en zo langzaamerhand komen de andere resigenoten ook.
We waren hier met 14 reisgenoten.
Eerst zijn we wat gaan drinken op een teras aan de gracht, we hadden er geweldig weer bij mooier kon het dus niet.
Om 18.00 uur hadden we een tafel gereserveerd bij Restaurant American Steakhouse Broadway !
Hier hebben we heerlijk gegeten en gezellig met elkaar zitten kletsen.
We hebben een hele gezellige middag ,avond gehad de tijd vloog ook zo voorbij. Voor we het wisten zaten Miram en ik alweer in de trein richting Zwolle.

De reis bestaat uit twee groepen, 9 daagse reis en 16 daagse reis.
De eerste 9 dagen reizen we samen dan zijn we met 31 personen.
In New York splits de groep, de 16 reisgenoten van de 9 daagse reis gaan dan naar huis .
De 16 daagse reis reist dan met 15 personen verder naar Florida.

Maar eerst nog 4 weken werken voor ik vakantie krijg...
Heerlijk vooruitzicht natuurlijk.

• 18 Augustus 2012 - 15:42

Evelien Pasman:

He anita,
    Wat spannend allemaal weer. voor je het weet ben je al op weg.
    Wij hebben het er weer op zitten. Fijn dat het ook gezellige was
    met de andere groepsleden. Kijk weer uit naar je verslagen.