Reis geboekt ! - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Reis geboekt ! - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Reis geboekt !

Door: Anita Rietberg

Blijf op de hoogte en volg Anita

08 April 2012 | Nederland, Wezep

Hallo allemaal,

De reis is inmiddels alweer geboekt , dus even een update maken van mn reisdagboek.
Voor de vierde keer mogen jullie mijn avonturen via deze site gaan volgen! Ditmaal niet vanuit Azië maar de andere kant van de wereldbol:
De Verenigde Staten!

Na lang wikken en wegen wel of geen extra dagen New York erbij boeken voordat de rondreis begint,is de kogel door de kerk.
Zondag 12 februari ben ik samen met mn reismaatje Linda naar de Fox landendag van de Verenigde Staten geweest.
Hier hebben we onze reis geboekt , singlerondreis Hoogtepunten van de Oostkust USA !
12 september 2012 vertrekken Linda en ik naar New York hier zijn we dan twee dagen voordat de groep aankomt.
14 september gaat dan de 16 daagse rondreis beginnen.

Deze spectaculaire singlereis neemt ons mee langs de meest indrukwekkende plaatsen en natuurspektakels van de oostkust inclusief verblijf in Manhattan (New York)!
We brengen een bezoek aan het onovertroffen New York en de regeringsstad Washington.
Ook de Niagara Watervallen, één van de grootste en bekendste watervallen ter wereld, worden bezocht.

Met een binnenlandse vlucht komen we aan in de Sunshine State Florida.
Hier kunnen we één van de vele pretparken bezoeken, Disney World staat zeker op ons lijstje.
En genieten we van de mooiste stranden van Florida. We verblijven in het levendige Key West.
In de wildernis van de Everglades maken we een tour per airboat waarbij de kans groot is dat we alligators in het wild ziet.
We eindigen aan het strand van Miami waar we de reis met een drie daagse strandverblijf verlengen.

Weer iets leuks om naar uit te kijken !!

Veel liefs,
Anita


  • 08 April 2012 - 15:51

    Thabita:

    nou anita, klinkt weer spannend allemaal...........leuk ben nu al benieuwd naar de mooie foto`s.
    En als je toch in miami bent kun je gelijk ff langs miami inc om een mooie tattoo te laten zetten!!
    hahaha

  • 08 April 2012 - 19:42

    Nicolien:

    He meiden klinkt weer vet! Ik ga jullie zeker weer volgen en dit jaar van begin tot eind want voor mij geen tripje maar wel een gave auto dus ook ik ben een happy camper.
    Slim dat jullie NY erbij hebben geboekt want deze stad daar is genoeg te beleven en dan zijn 2 extra dagen geen verspilde tijd.

    Disney world stond boven aan Linda der lijstje toch dat wordt dan een hoop gegil in de achtbanen denk ik zo.
    Ik ben benieuwd naar jullie avonturen en foto's heeeeel veeeel plezier met alle voorbereidingen.
    Ik moet wel bekennen ik mis dat wel dit jaar maar als alles het toelaat dan volgend jaar is er voor mij ook wel weer een spannende trip.

    liefs clien

  • 09 April 2012 - 12:06

    Klaasje:

    ik heb je reisverslag gelezen
    dat wort vast weer heel mooi
    ik kjik hier weer naar uit

    de groeten van ons klaasje

  • 09 April 2012 - 16:40

    Evelien En Martin:

    He Anita, We kijken weer uit naar je reisverslagen .
    Wat ga je weer veel bekijken. Ik ben wel een beetje
    gezond jaloers op je. Gun je het van harte. Voordat je
    het weet is het zover.
    Heel veel plezier alvast gewenst. Liefs Martin ,Evelien en Kids

  • 09 April 2012 - 20:25

    Linda:

    Spannend allemaal he. Het duurt nog even maar het wordt vast weer een hele mooie reis.
    De collectie Starbucks bekers gaat weer groter worden dit jaar. Ik neem een extra geheugenkaartje mee voor New York en natuurlijk Disney. GAAF.

    Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Heb de smaak van reizen te pakken. Daarom deze site, leuk voor de achterblijvers.

Actief sinds 25 Nov. 2008
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 185975

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 24 September 2014

Costa Rica - Nicaraqua - Panama

06 September 2013 - 29 September 2013

Thailand - Gouden Lotus

12 September 2012 - 01 Oktober 2012

Hoogtepunten van de Oostkust , USA

15 September 2011 - 07 Oktober 2011

Rondreis Vietnam

05 September 2010 - 21 September 2010

Rondreis Het Wilde Westen USA

15 September 2009 - 09 Oktober 2009

Rondreis door Sumatra-Java-Bali

Landen bezocht: