Shoppen - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Shoppen - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Shoppen

Door: Anita Rietberg

Blijf op de hoogte en volg Anita

18 September 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo allemaal

Hier weer een berichtje uit San Fransisco.

Leuk jullie reactie`s allemaal weer te lezen.
Vandaag lekker een dagje voor me zelf.
Geen koffer meer inpakken, geen wake up call, geen lange busdag heerlijk !!
Vanmorgen was ik om ongeveer 8 uur wakker.
Ben lekker aan het klungelen geweest , mn online dagboek wat meer bijgewerkt.
Tegen 12 uur hebben we de reisgenoten die geen verlenging uitgezwaait.
Voor hun zit de reis er al weer op.
Ik heb nog twee dagen San Fransisco.

Nadat we de reisgenoten hebben uitgezwaait zijn we gaan shoppen.
Ons hotel ligt lekker centraal op loopafstand van Union Square .

Union Square is een centraal parkachtig plein met een oppervlakte van ongeveer 11.000 m² in de Amerikaanse stad San Francisco. De naam kan ook verwijzen naar de omringende winkel-, hotel- en theaterwijk in deze Californische stad. Aan het plein en in de straten in de omgeving bevinden zich talloze grote en kleine winkels en souvenirshops, evenals kunstgalerieën, theaters en hotels.

Ik heb voor mezelf Uggs gekocht.
Voor Elisah spulletjes voor school.
Justin Sleuterlhangers
Anniek een kettingkje en Boy een basebal petje van San Fransisco 49ers .
Dit is een professioneel American Football team uit San Francisco

Hierna hebben we de taxi gepakt om naar de Goldengate Bridge te kijken.
Het is mooi weer in de stad dus dachten we dan kunnen we nu de Goldengate Bridge zien.
Komen we daar zien we hem nog niet helemaal.
Is het bovenste stuk nog weer onder de mist.
Maar je kan hem wel beter zien als gisteren.

Hier na zijn we helemaal lopent naar de Fisherman's Wharf gegaan.
Nou dit zijn heel wat kilometers dan kan ik je wel vertellen.
Hier hebben we even wat gedronken en toen weer lopent naar de Union Square.
En dat met al die heuvels.
Ik heb het gevoel dat ik alle 43 heuvels wel opgelopen ben.
Heb geen benen meer over.

Morgen weer heerlijk geen wekker zetten.
Wat de plannen zijn weet ik nog niet.
Vast wel weer de stad in

Groetjes en tot het volgende berichtje.
Dikke kus
Anita

• 19 September 2010 - 07:08

Marjan:

Dus je hebt leuk geshopt, fijn dat je nog een paar dagen lekker kunt doen waar je zin in hebt. Het is nu echt aftellen. Geniet nog maar even.

• 19 September 2010 - 07:34

Gerda:

Hee Anita, Eindelijk wat voor jezelf kunnen kopen, 'goed bezig' ga je nog kijken naar een jeans ofzo want die moeten daar toch ook zo goedkoop zijn (je bent er nu toch). Nou have fun the last days ..
    X gerda

• 19 September 2010 - 11:10

Ingrid:

Hey Anita,

Hé, hé eindelijk heb je wat gevonden voor jezelf. Jammer dat je de bridge nog niet zonder mist heb kunnen fotograferen, moet je er toch nog maar weer een keer lopend naar toe. Heb je al in zo'n cablecar gezeten, ziet er wel grappig uit hoor.

Nou geniet nog van je laatste dagen.

Groetjes van ons allemaal

• 19 September 2010 - 14:31

Gerlinda:

Eindelijk geshopt en wat voor je zelf gekocht,heb je al een leuke souvernier voor je pa en ma gevonden,ik lees dat je wel wat hebt voor de kids allemaal. Geniet nog van je vakantie in SAN FRANSISCO en we zijn heel benieuwd naar je verhalen. Groetjes van ons

• 19 September 2010 - 14:50

Marlies:

He Anita,

We zijn allemaal weer goed geland in nederland. Goede vlucht gehad. Het is hier koud en regenachtig. Geniet nog maar lekker even in San Francisco! Leuk om je reisverslag te lezen.Doe de groeten aan N en L. We'll keep in touch. Groetjes, Marlies.

• 19 September 2010 - 17:47

André En Yvonne:

hoi daar,
    Hebben weer een aantal verslagen van je gelezen,mooie foto's en zo te horen al veel gekocht.En uggs? IK dacht dat het laarzen voor de rijke stinkerds waren of toch niet...
    Nu nog heel veel kijk-en doeplezier.liefs van ons.

• 20 September 2010 - 11:33

Wouter:

Now niet verkeerd dat je nu lekker rustig dag heb voor je zelf en dat je ook tijd nam om te gaan shoppen.

Tenzin vertelde over die golv achtige weg die vaak op Americaanse filmpjes voor komt.

Tot gaow, Groetjes Wouter

• 20 September 2010 - 12:51

Martin En Evelien:

hoi anita kan me voorstellen dat je geen benen meer over hebt met al die heuvels ondanks dat je misschien wat meer vet eten hebt gehad zul je toch niks aangekomen zijn door al dat lopen want jij hebt wat afgesjouwd maar dan zie je ook wat
    groetjes van deze kant