San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

San Fransisco

Door: Anita Rietberg

Blijf op de hoogte en volg Anita

16 September 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo dan

Hier weer een berichtje nu vanuit San Fransisco
Ma gefeliciteerd met je verjaardag.
Leuke dag gehad en nog een beetje verwendt?
Van mij heb je nog te goed.

Vanmorgen zijn we vroeg vertrokken om 7.30 uur.
We hebben een lange reisdag voor de boeg.
We rijden zo`n 500 km vandaag richting San Fransisco.
Dan kan ik een paar dagen de koffer laten staan.
Vandaag hebben we Yosemite National Park bezocht.

Het Yosemite National Park is een Amerikaans nationaal park in Californië, zo'n 250 kilometer ten oosten van San Francisco in de Sierra Nevada.
Yosemite is door de jaren heen gegroeid tot zijn huidige omvang van 3080,73 km².
Het park staat bekend om zijn hoge watervallen, mammoetbomen, alpenweiden en wilde rivieren
Dit is prachtige gebied.
Alleen wij hadden de pech dat het water heel erg laag was en er geen watervallen waren.
Dit was erg jammer hierdoor vondt ik het Yosemite National Park iets tegen vallen.

Hier hebben we nog een wandeling gemaakt.
Drie jongens van de groep wouden verder lopen naar een meertje.
Die raakten nog verdwaald ook en kwamen bijna een uur te laat bij de bus.
We begonnen ons al zorgen te maken. Ja ,er kan ook wat gebeurd zijn.
Er leven in dit gebied ook beren.
Helaas hebben we die niet gezien.
Hier groeien ook de reusachtige Sequoia trees, de hoogste bomen op aarde die een hoogte van meer dan 80 meter kunnen bereiken.

Vervolgens rijden we geleidelijk af naar San Francisco.
De stad waar deze geweldige reis is begonnen.

Morgen nog een stadstour en morgen middag naar Alcatrax.
Dan zit het progamma erop en hebben we een paar daagjes voor ons zelf.
Misschien dat ik dan iets tijd heb om te shoppen.
Ik heb nog steeds niets gekocht.

Nou groetjes iedereen
Anita

• 17 September 2010 - 05:34

Marjan:

De foto van je hotelkamer ziet er wel cool uit hoor, kun je lekker nog een paar dagen nagenieten van wat je allemaal hebt gezien en hebt meegemaakt.
    Fijn dat het allemaal lukt met je laptoppie weer mooie foto's.

• 17 September 2010 - 05:57

Gerda:

Ha Anita,
    Weer genoeg meegemaakt wat die watervallen betreft heb je een excuse om weer terug tegaan;-).Alcatrax doet me denken aan een gevangenis of zit ik nu mis..Een paar daagje niets doen kan ook lekker zijn en jou kennende ga je nog wat ondernemen..
    X Gerda

• 17 September 2010 - 08:01

Ingrid:

Hey Zus,

Mooie foto's weer, jammer van de waterval en wat betreft de beer, ik kom dan toch liever die eekhoorn tegen..
    Nou uitrusten kan je wel op die hotelkamer van je, jeetje wat luxe. Ligt het hotel nog een beetje gunstig gelegen qua shoppingmalls!!!
    Pa neemt alle verslagjes mee vanuit Teuge hoor, hij en Tenzin zijn druk met printen de hele dag. Heb je gezien dat hij alsnog bij je voorgaande verslagen iets heb getypt.
    Nou rust lekker uit, ga nog even lekker op zoek naar iets leuks voor jezelf.
    Groetjesss

• 17 September 2010 - 18:59

Gerlinda:

Weer prachtige fotoos, en wat een luxe kamer heb je ! Morgen naar Alcatrax,lijkt mij ook heel interresant. Geniet van je verlenging en hopen dat je nog wat leuks vind voor jezelf,zal vast nog wel lukken. Groetjes van de familie.

• 17 September 2010 - 19:23

Drea:

Hey Anita,

Weer mooi om je verslagen te lezen.Mooie foto's.Geniet van je laatste tripjes morgen en van je laatste dagen daar,jou kennede zul je die ook wel goed invullen,en met zo'n hotelkamer moet het ook wel lukken.

Groeten van ons

• 18 September 2010 - 08:19

Martin En Evelien:

He anita ziet er weer prachtig uit
    jammer dat je geen watervallen hebt gezien want dat zal een prachtig gezicht zijn dus je bent yokibeer tegen gekomen jammer nou hoop dat je nog wat leuks vind voor jezelf geniet van je laatste dagen vakantie
    groetjes van ons allemaal

• 18 September 2010 - 08:22

Evelien En Martin:

he anita
    bedoelde jammer dat je yokibeer niet bent tegen gekomen ha ha was vergeten niet er bij te schrijven dus bij deze

• 18 September 2010 - 08:22

Evelien En Martin:

he anita

• 18 September 2010 - 11:38

Dianne:

mooie hotelkamers heb je daar! groetjes Dianne ;)

• 19 September 2010 - 18:00

André En Yvonne:

Hoi Hoi
    Mooi hoor de foto's,wat een natuurschoon.
    Zo te zien en horen heb je het nog steeds naar je zin.
    Kan ik mij ook goed voorstellen.
    Je hebt nog maar een paar dagen dus nog even volop genieten.
    Liefs ons.

• 20 September 2010 - 11:39

Wouter:

Mama mia,

Wat een uitzicht met al die prachtige magestijdelijk bergen