Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Door: Anita Rietberg

Blijf op de hoogte en volg Anita

07 September 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo dan hier ben ik weer.
Nu vanuit Los Angeles.

Los Angeles is een grote, uitgestrekte stad aan de westkust van de Verenigde Staten.
Het is de grootste stad in de staat Californië en de op één na grootste van de Verenigde Staten.
De stad, waarvan de naam vaak wordt afgekort tot L.A., heeft als bijnaam The City of Angels (Stad der Engelen).

Er is veel filmindustrie: Beverly Hills, Hollywood met haar Hollywood Walk of Fame en Grauman's Chinese Theatre.
De echte media-industrie is echter verspreid over vier districten aangrenzend aan Los Angeles: Burbank (NBC, Warner Bros., Disney), Century City (20th Century Fox, MGM), Universal City (Universal Studios, NBC Universal) en Culver City (Sony Pictures Entertainment).
Ook de stranden van Santa Monica, Malibu, Venice en Huntington Beach, zijn populair.

Hoe is het in Wezepcity en omstreken.
Nog nieuwtjes?

Vanmorgen zijn we om 8.00 uur vertrokken uit Santa Maria.
We rijden eerst naar Santa Barbara hier bezoeken we een heel oud gerechts gebouw en het presidio.
Hier maken we wat foto`s en gaan daarna door naar Los Angeles.
Hier bezoeken we Hollywood waar ik over de walk of fame loop.
Hier gaan we ook even wat eten.
Ik had hier wat meer van verwacht het is in principe een winkel straat.
Ja, wat dan bijzonder is de Walk of fame met al die sterren.
Daarna even shoppen op Rodeo drive.
Helaas heb niets gekocht.
Kon niet slagen.
M`n smaak zat er niet helemaal tussen.
Hier in de winkels hebben ze nergens prijs kaartjes hangen.
Ze zeggen maar zo mensen die vragen naar de prijs kunnen het tochniet betalen.
Ingrid ben helaas geen Robby Williams of een Richard Gere tegen gekomen,
En hierna zijn we door gereden naar downtown Los Angeles.
Ons hotel ligt ook in het centrum van Los Angeles.
De kamers valt wat tege.
Erg klein, maar de lobby is heel mooi.
Bedenk me nu net dat ik helemaal vergeten ben om een foto van de kamer te maken toen ik de sleutel net kreeg.
Ja, nu is het rommelig op m`n kamer dus dat wordt dan niet wat om een foto te maken.
Misschien morgen als de kamer meisjes geweest zijn.
Vanavond hebben we een diner met een avond stadstour door Los Angeles gehad.
We zijn ergens naar boven gereden waar je een heel mooi uitzicht had over bijna heel Los Angeles.
Jeetje wat een giga stad zeg.
Wat me wel op viel is dat je hier weinig wolkenkrabbers hebt.
Je hoort hier wel aardig vaak de sirenis en er vliegen de hele tijd helicopters over de stad.
Maar dat zal wel normaal zijn hier.
Nou kap er zo mee.
Morgen kunnen we uitslapen.
Om 7.00 uur hebben we wake up call.

Groetjes iederen
en tot een volgend berichtje.
Anita

• 08 September 2010 - 06:00

Gerda:

Ha Anita,
    Blijft leuk om je berichtjes te lezen.. Ben je nu al verwend met luxe kamers dan, hahaha.. Heb jij je handen ook laten vereeuwigen hier was Alberta Boukje Anita Rietberg ;-).. Dacht dat jij je autootje thuis had gelaten..
    Weinig nieuws hier.. Het weer is bewolkt, grijs en moet straks gewoon weer aan het werk..
    X Gerda

• 08 September 2010 - 06:56

Ingrid:

Hoi Zus,

Ahhhh jammer dat je Robbie of Richard niet hebt gezien hahaha. En heb je ook nog die mega huizen gezien van onze sterren? Wel gaaf hoor Anita op de Walk of Fame en shoppend op Rodeo Drive Beverly Hills, jammer dat je smaak er niet bij zat hahaha.
    Wat wordt het vandaag of naar de Universal Studio´s of ga je naar Venice Beach om te shoppen?. Als je wel gaat shoppen moet je eens kijken hoe duur de Uggs zijn en of de merkzonnebrillen ook goedkoop zijn (is het wel goedkoop dan stuur ik je nog even een boodschappenlijstje hahaha)
    Nou veel plezier met je laatste dag in LA.
    Groetjes uit het grijze Wezep

• 08 September 2010 - 07:17

José:

Hey Anita,
    Erg leuk hoor die berichtjes van je zo kunnen we je mooi in de gaten houden ( haha)
    Wat een ervaring zeg daar in Hollywood alleen jammer dat je niet kan slagen daar was er geen D&G truitje ofzo.
    Enne als je toch voor Ingrid gaat shoppen heb ik ook nog wel een lijstje voor je hoor ( grapje).
    Veel plezier en geniet ervan we wachten met smart weer op je volgende bericht.
    Liefs josé

• 08 September 2010 - 10:04

Jannet:

Hee Anita,

We genieten gewoon met je mee, met die leuke verhaaltjes van je. Ik denk dat Mark z'n ogen uit zou kijken met al die gave auto's. Hoe is je groep? Allemaal leuke mensen? Hier geen nieuws, alleen dat het weer niet zo bijzonder is maar dat heb je volgens mij in alle andere berichtjes ook al staan, hahhaaa.
    Wij wachten weer op je volgende verslag, groetjes van ons allemaal

• 08 September 2010 - 10:49

Gerlinda:

Hoi Anita
    Leuk om het zo te volgen wat je daar allemaal meemaakt.Justin vond de foto SUPER van the walk of fame van natuurlijk je raad het al?? MICHAEL JACKSON Je krijgt nog zat tijd om te shoppen,je zult vast met iets thuis komen(hebben ze geen DESIGUAL)? en anders voor je zusje,met haar verlanglijstjehahaha
    Ook al zijn we ver van mekaar vandaan,het hele gezin geniet met jouw vakantie mee,als Elisah opstaat zegt ze dat het bij jouw nacht is en jij nog slaapt.(ze doet het super met zwemmen,zit in een andere groep en een andere tijd in het diepe bad) Vanuit het grijze Wezep de groeten hier en van de kids een knuffel
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• 08 September 2010 - 11:33

Anniek:

hoi Anita
    het is nu half 2 smiddags
    verjaardag van boy was leuk giseren leuk
    en
    we hadden bingo gedaan.
    het weer is pet hier
    wat voor weer is het bij jullie?
    ik ga zo met mijn moeder laarzen halen

nog veel plezier
    Anniek en de rest

• 08 September 2010 - 12:05

Ben En Ina:

hai anita leuk om jou zo te volgen.geniet ervan.wij genieten met je mee.dit is weer een enorme belevenis.have fun.

groetjes vanuit nat zwolle ben ina en kids

• 08 September 2010 - 17:15

Berrie En Riek:

hoi anita
    de berichten komen goed door
    mooi dat het allemaal kan van zo'n eind weg.als ik zo het leest ben je wel wel vroeg op, maar geniet er maar van. nog hollywood sterren gezien, of obama
    doe hem de groeten
    groetjes riek en berrie

• 08 September 2010 - 20:20

Jeannette:

ha anita inderdaad los angeles valt tegen maar het word steeds mooier als je in las vegas komt kijk je ogen uit en verder de canyons weet je ook niet wat je ziet en san fransisco is ook de moeite waard he ik kijk uit naar je nieuwe bericht groetjes uit kampen jeannette

• 08 September 2010 - 20:43

Drea En Jessica:

Hoi Anita,

Nou in Wezepcity gaat het goed hoor,en als ik het zo lees gaat het bij jou daar ook niet verkeerd.
    Leuke foto's op de walk of fame!en Los Angeles bij night is ook niet verkeerd.. en heb je lekker uitgeslapen?
    Geniet er nog van!
    Groetjes

• 09 September 2010 - 17:46

Evelien En Martin:

he anita wat een belevenis weer zeg Je loopt wel als eerste van onze familie over de walk of fame
    waar al die sterren over gelopen hebben alles wat wij op tv zien zie jij in het echt geweldig Leuk om al je berichtjes te lezen Geniet van alles

• 13 September 2010 - 18:54

André En Yvonne:

Hoi Hoi
    Nu,wat jammer dat je George Clooney niet tegengekomen bent
    Dan had je die voor mij op de foto mogen zetten
    En wat de winkels betreft,zal wel niet voor ons weggelegd zijn
    Alleen denk ik voor de rich and famous
    Ach wie het kleine niet eert...........
    Maar je foto's zijn weer een genot om naar te kijken
    liefs van ons

• 16 September 2010 - 11:58

Wouter (Teuge):

Hoi Anita

Ik heb weer jou nieuwe foto's gekeken samen met andere mensen ze vonden het prachtig dat je mij alles op de hoogte kan berengen van je reiz door deze website. Gisteren was well prachtige dag met zon en vandaag dus weer die prachtige hollandse volken.

Anita tot volgende keer.

groetjes uit Teuge, Wouter