Santa Maria - Reisverslag uit Santa Maria, Verenigde Staten van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Santa Maria - Reisverslag uit Santa Maria, Verenigde Staten van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Santa Maria

Door: Anita Rietberg

Blijf op de hoogte en volg Anita

07 September 2010 | Verenigde Staten, Santa Maria

Hoi allemaal

Gisteren een heel verhaaltjes getypt klik ik op verzenden wordt ik van waarbenjij.nu afgegooit.
Het is hier nu 3.40 uur kan niet slapen ben al wakker.
Zal wel wat last hebben van een jetlag.
Dacht ga ik even kijken of ie het misschien toch nog verzonden heeft.Maar nee hoor, dus doe weer een poging.
Wat is het dan toch heerlijk dat ik m`n laptoppie bij me heb en dat ze hier Wifi hebben.
Boy gefeliciteerd met je verjaardag en een leuke dag vandaag.
Je zal vast wel veel cadeautjes krijgen.
Vanmorgen zijn we iets na 6.oo uur vertrokken uit de stad met 43 Heuvels.
Kan je vertellen dat je hier in San Fransisco niet voor je plezier aan het fietsen bent.
Zelfs niet een electrische fiets.
Vandaag rijden we langs de kust naar Montery.
Deze kust wordt bewoond door zeeleeuwen.
Hier in Montery stoppen we en gaan we wat rond lopen en foto`s maken.Hier gaan we ook eten.
Verder rijden we de 17 mile drive waar de 'rich and famous'hun mooie huizen hebben staan.Ja het kost een paar cent maar dan heb je ook wat.
Je uitzicht over de kust en je woont ook nog op de golfbanen wat wil je dus nog meer.
We rijden door naar Santa Maria hier overnachten we ook.

Santa Maria is de grootste stad in Santa Barbara County in Californië.
Santa Maria heeft één van de twee rechtbanken van de hoogste kwaliteit in Santa Barbara County.
De andere is gevestigd in Santa Barbara.

Vandaag hebben we zo`n dikke 400 km gereden.
Straks heb ik om 6.00 uur de wake up call en om 8.00 uur vertrek naar Los Angeles.
Ben heel benieuwd hoe het daar is.
Justin maandag en dinsdag ga ik naar Las Vegas.
Misschien ga ik nog even een gokje wagen en kom ik als milionair terug hahahaha.
Nou ga kappen en doe nog een poging om 2 uurtjes te slapen.
Foto`s komen nog.

Groetjes allemaal en tot een volgende keer
Anita

  • 07 September 2010 - 11:42

    Ingrid:

    Hoi Anita,

    Balen is dat hé dat je net je verslag helemaal getypt heb en foetsie weg is alles. Voordeel voor ons is nu dat je zelf een laptop bij je hebt.... anders hadden we toch weer een dag moeten wachten....
    Vandaag ga je naar LA. Lijkt me helemaal geweldig om eens te kijken bij de rich and famous. Ik denk dat je je ogen uit gaat kijken vandaag met wat je allemaal gaat zien. Doe Robbie de groeten van me, ga anders even bij hem langs op Mullholland Drive....

    Nou veel plezier en de groeten van de family

  • 07 September 2010 - 12:27

    Gerlinda:

    Techniek staat voor alles,maar mooi toch dat je je laptop hebt meegenomen.Ik ben benieuwd wat je vandaag allemaal ziet(je fotoos zijn prachtig)geniet ervan .De rich en famous bekijken Wauw wat gaaf lijkt me dat zeg.
    Geniet van LA
    Groeten vanuit het koude ne natte Wezep

  • 07 September 2010 - 14:30

    Klaasje En Thabita:

    Hoi Anita.......

    Ja mooi balen hoor dat je van de site afgegooit wordt!!! Je hebt al een paar mooie foto`s geschoten zien we.... komen er vast nog wel meer! vandaag al die rieke stinkers beloeren, hahahaha we zijn zwaar benieuwd, ennuh als je madonna ziet moet je haar ff tekkelen ok??? groetjes en geniet ervan!!

  • 07 September 2010 - 14:54

    Antje:

    Mooie foto's! T Ziet er allemaal heel gezellig uit, Zet voor mij maandag maar 5 euro in op rood 50.
    groetjes,

  • 07 September 2010 - 17:28

    Evelien En Martin:

    hoi anita prachtige foto s en wat een belevenis maar weer je zult je ogen weer uitkijken hoop dat je vanavond beter slaapt enne niet al je geld vergokken he in vegas ha ha
    groetjes familie pasman

  • 07 September 2010 - 20:35

    Paula:

    Hallo Anita,
    Je bent al weer druk met een verslag te schrijven om iedereen op de hoogte te houden van je belevenissen, en te laten watertanden van wat je allemaal gaat zien,nou het is je gegund.
    Heel veel plezier en de groetjes van Nico en mij.

  • 13 September 2010 - 19:02

    André En Yvonne:

    Hoi Anita,
    Die heuvels die zien wij wel eens in een aktiefilm
    lekker schreuren met die kar
    En wat die huizen betreft,ach je kunt niet alles hebben
    Maar eerlijk is eerlijk,zo af en toe wil je toch wel eens wat meer.....Toch?
    Of klink ik nu hebberig ha ha
    Liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Heb de smaak van reizen te pakken. Daarom deze site, leuk voor de achterblijvers.

Actief sinds 25 Nov. 2008
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 185892

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 24 September 2014

Costa Rica - Nicaraqua - Panama

06 September 2013 - 29 September 2013

Thailand - Gouden Lotus

12 September 2012 - 01 Oktober 2012

Hoogtepunten van de Oostkust , USA

15 September 2011 - 07 Oktober 2011

Rondreis Vietnam

05 September 2010 - 21 September 2010

Rondreis Het Wilde Westen USA

15 September 2009 - 09 Oktober 2009

Rondreis door Sumatra-Java-Bali

Landen bezocht: