Ik ben er klaar voor - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Ik ben er klaar voor - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Ik ben er klaar voor

Door: Anita Rietberg

Blijf op de hoogte en volg Anita

04 September 2010 | Nederland, Wezep


Ik ben er klaar voor ....


De koffer is gepakt, zat zoals gewoonlijk weer is op zo`n 24 kilo.
Beetje te veel hahaha.
Dus weer sorteren wat mag mee en wat mag niet mee.
Wat euro’s gewisseld voor dollars.Nu nog online inchecken.
Oja de camera’s, mobieltje liggen ook standby en niet te vergeten mn laptoppie….
Ik zal toch ergens mn verhaaltjes moeten tikken en wat is makkelijker dan met je eigen laptopje.(als het me lukt hahaha)
Ik heb er zin in.
Lang naar uitgekeken en nou is het bijna zover. Het weer is heerlijk in San Fransisco, als ik google moet geloven zo rond de 23 graden en Las Vegas rond de 40 graden.
Morgen rond 06.00 a 6.30 uur brengt Ingrid me naar Schiphol.
Of met Gert of als ze kunnen shoppen met de meiden.
En als het goed is ga ik om 11.20 uur de lucht in.En land ik om 13.20 uur(plaatselijke tijd) in San Fransisco.
Tijdverschil is 9 uur vroeger in vergelijking met Nederland.
Lieve allemaal, leuk de eerste reacties bij de aankondiging en nog leuker dat jullie mij volgen… digitaal dan hè ....

Groetjes en tot een volgend berichtje
Anita

  • 04 September 2010 - 10:01

    Ingrid:

    Hey Zus,

    Leuk weer hoor dat verhaaltje van je. Uiteraard weer te veel bagage (zal wel een familietrekje zijn haha).
    We gaan je uiteraard volgen en wachten met smart op je eerste reisverslag. Slaap lekker je laatste nachtje thuis ..... morgen is het weer vroeg dag.... (ook voor mij haha).

    Dikke kus en veel plezier

  • 04 September 2010 - 11:14

    André En Yvonne:

    Hoi Anita,
    Spannend hoor.
    Nu wij zijn er ook klaar voor(wij reizen ook een beetje mee)
    Zorg nog dat je wat slaap krijgt en heb een goede en veilige vlucht.
    liefs van ons.
    Tot horens

  • 04 September 2010 - 11:42

    Berrie En Riek:

    wat is het spannend.
    een fijne vakantie toe gewensten een fijne tijd met je reisgenoten.
    (beleef zijn voor de mensen en lief zijn voor elkaar)
    veel liefs van de haasjes doei!!!!!!

  • 04 September 2010 - 16:33

    José:

    Hey Anita,
    Nou het is bijna zover wat spannend allemaal zeg,maar het word natuurlijk een hele mooie vakantie.
    Ik ga je volgen via je leuke reisverslagen.
    He meid een hele fijne vakantie en ga lekker genieten daar in Amerika.

    Liefs José

  • 04 September 2010 - 17:57

    Arjet:

    Hoi Anita
    Lekker joh nu op vakantie!! Geniet er van en we horen weel weer van je.

    Groet'n van de Kroesjes

  • 05 September 2010 - 16:21

    Evelien:

    Hoi Anita als je dit leest ben je eral
    hoop dat je een goede reis hebt gehad Geniet van je vakantie en we volgen je natuurlijk weer groetjes van ons allemaal
    evelien en compagnie

  • 05 September 2010 - 18:19

    Gerlinda:

    Sorry sorry sorry,wel duizend maal sorry,ik dacht dat je aanstaande dinsdag vertrok.Dus wij vanmiddag met de kids aan je deur,zegt je ma dat je al weg was,nou ik kon wel janken,we vonden het zo erg dat we je niet hebben gezien Maar een hele fijne vaknatie toegewenst van ons,we gaanje volgen wat je allemaal uitspookt en vooral veel fotoos maken,veel liefs van ons
    HAVE FUN

  • 05 September 2010 - 19:08

    Drea:

    Hey Anita,

    Als je dit leest ben je al op Amerikaanse bodem!
    Geniet van je vakantie en we wachten weer met spanning op je verslagen,reizen we toch ook een beetje mee.
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Heb de smaak van reizen te pakken. Daarom deze site, leuk voor de achterblijvers.

Actief sinds 25 Nov. 2008
Verslag gelezen: 448
Totaal aantal bezoekers 185797

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 24 September 2014

Costa Rica - Nicaraqua - Panama

06 September 2013 - 29 September 2013

Thailand - Gouden Lotus

12 September 2012 - 01 Oktober 2012

Hoogtepunten van de Oostkust , USA

15 September 2011 - 07 Oktober 2011

Rondreis Vietnam

05 September 2010 - 21 September 2010

Rondreis Het Wilde Westen USA

15 September 2009 - 09 Oktober 2009

Rondreis door Sumatra-Java-Bali

Landen bezocht: