Kuta - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Kuta - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Kuta

Door: Anita Rietberg

Blijf op de hoogte en volg Anita

04 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal

Zondag 4 oktober 23.30 uur

Hallo allemaal

Hier ben ik weer.
Het weer is iets wat bewolkt met zon.
Yes!!! het is me eindelijk gelukt met de foto`s.
Er zat hier vanmiddag een man die mij er mee geholpen heeft.
Volgens hem zat er een virus op mn fotokaartje( snap er niets van maarja zal wel)
Wist niet dat er virussen op een foto kaartje konden komen.
Die heeft hij verwijderd.
M`n usb doet het nog steeds niet maar heb de cardreader van hem geleend en hij heeft alles voor elkaar gemaakt zodat ik de foto`s kon plaatsen.
Vandaag een lekkere luie dag gehad.
Rond half tien ontbeten daarna bij het zwembad, strand gelegen.
Heb zo`n twee uurtjes in de zon vol gehouden.
En heb me terug getrokken in de schaduw.
Je wordt hier geroosterd man.
Ondanks dat er niet volop zon is.
Ik kwam onder de douche vandaag trok het douche gordijn open en had zoiets van oooh shit dit is rood.
Ben dus zo rood als een kreeft.
Maar morgen niet aan het zwembad dus dat scheelt weer.
Morgen gaan we nog een dagje weg.
Samen met nog een paar van de groep.
verder geen nieuwtjes dus kap er mee.

Groetjes iedereen en tot een volgende keer
Anita

• 04 Oktober 2009 - 16:23

Evelien:

Hoi Anita
    Mooie foto's
    Is ook wel eens lekker he? luieren Alleen pas op met verbranden dat je er geen last van krijgt
    Geniet nog van je dagen
    Liefs Martin Evelien Sven Lars en Annika

• 04 Oktober 2009 - 16:26

Ingrid:

Nou het heeft wat moeite gekost, maar we zijn er blij mee hoor, eindelijk de foto's haha.
    Het ziet er echt allemaal super uit. Vooral die zonopkomst bij die vulkaan. Je moest er wel midden in de nacht voor je bed uit, maar zo op de foto te zien ziet het er al super uit en jij hebt het daadwerkelijk gezien.
    Het is maar goed dus dat je morgen er nog op uit gaat, want in de zon kun je toch niet. Je bent dus al super verbrand en je hebt nog wel die anti-zonnebrand bij je met factor 30!!
    Nou geniet nog maar van je laatste dagen want voor je het weet zit je weer in dit koude kikkerland.
    Groetjesssss

• 04 Oktober 2009 - 18:24

André & Yvonne:

Hoi Aniet,
    Zo te lezen, heb je het nog steeds reuze naar je zin.Het is net alsof ik een beetje met je mee reis.Maar je moet inderdaad de zon maar even vermijden,anders heb je straks de blaren op je huid.En je hebt nog maar een paar dagen te gaan,en die moet je zonder pijn doorbrengen.Groetjes en liefs van ons.

• 04 Oktober 2009 - 20:00

Riet:

Hoi Anita,

Heel bijzonder die foto's en leuk jouw reisverslag te lezen.
    Het is wel een heel avontuur wat jij allemaal mee maakt en wat je ziet.

Anita,geniet er nog lekker van en veel plezier nog!

groetjes Riet.

• 05 Oktober 2009 - 09:33

Gerlinda:

Eindelijk de fotoos gezien,in een woord PRACHTIG.Ben benieuwd wat je vandaag weer beleeft.En zeker maar niet meer in de zon,want je moet nog een paar dagen, dus zoek de schaduw maar op. Momenteel zit Balou bij mij op de bank,hij vermaakt zich goed hier ,als ik straks de kids op haal en ik kom terug is hij helemaal gek, dan moeten de kids hem eerst een koekje geven en dan is het goed.Geniet daar nog lekker met de groep en vooral van het mooie weer want hier is het echt HERFST(brr koud) Groetjes

• 05 Oktober 2009 - 20:30

Gerda Vosman:

Hoi Anita

Op het laatste moment jou site ondekt.Wat een prachtige vakantie heb je!!! Hele mooie foto's. geniet nog maar lekker de laatste dagen.Ik spreek je weer op het werk. Groetjes Gerda