Reisgenoten ontmoeten in Utrecht - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu Reisgenoten ontmoeten in Utrecht - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Anita Rietberg - WaarBenJij.nu

Reisgenoten ontmoeten in Utrecht

Door: Anita Rietberg

Blijf op de hoogte en volg Anita

17 Augustus 2009 | Nederland, Utrecht

Alweer een paar maandjes verder.
Gisteren was het dan alweer zover en heb ik de reisgenoten weer ontmoet.
Op 1 persoon na heb ik dan de hele groep ontmoet.Samen met Mar neem ik de trein vanuit Zwolle naar Utrecht.We hebben afgesproken om om 16.00 uur te verzamelen bij Starbucks op het CS Utrecht.
Eerst zijn we ergens wat gaan drinken aan de gracht.Om 18.00 uur hadden we de tafel gereserveerd bij Indonesisch restaurant Selamat Makan.
Hier hebben we heerlijk gegeten.Dus dat gaat helemaal goed komen met de vakantie.Het was erg gezellig de tijd vloog dan ook voorbij.
Heb nu nog meer zin in de vakantie gekregen.Maar ja, eerst nog 4 weken werken ppfff.En dan is het eindelijk zover.

• 01 September 2009 - 06:59

Jose:

Hey Anita,
    Wat leuk zeg deze site ik ga hem in de gaten houden als je op reis bent hoor want dat vindt ik wel erg interresant.
    Nog ff werken maar de tijd vliegt voorbij hoor.
    Groetjes Jose

• 01 September 2009 - 16:46

Marjan:

Hey Anita,
    Echt toppie deze site, wij gaan je zeker volgen.
    Het is bijna zover, en je zal er zeker van genieten. Ik ben nu al erg benieuwd naar de mooie foto's die jij gaat maken.
    Dikke knuffel Marjan

• 01 September 2009 - 17:03

Drea:

Hey Anita,
    Wat leuk zeg, zo kunnen we mooi meegenieten van jou vakantie. alvast een hele fijne vakantie gewenst.
    Groetjes Drea

• 04 September 2009 - 10:52

Hoiii Anita:

Leuk zo man!!!!
    Geniet van je vakantie Wij gaan je zeker volgen

Groetjes de Kroesjes

• 04 September 2009 - 12:28

Gerda:

Ha Anita,
    Tuurlijk ga ik je in de gaten houden.. Linda is niets veranderd volgens mij.. Maar ik spreek je nog wel..
    Groeten Gerda X

• 14 September 2009 - 08:39

Jeannette:

alleen dat eten zou je al naar indonesie gaan heel veel plezier namens ben en jeannette